Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 27-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Perkataan yang baik tidak akan muncul dari jiwa yang kotor sebagaimana biji benih takkan tumbuh pada tanah yang gersang
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 77
Ahli: 0
Jumlah: 77




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 6 hari yang lalu
the_brOtherz: 33 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Berbuka Puasa bersama Fareast


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
syirqey Berbuka Puasa bersama Fareast


Berbuka Puasa bersama Fareast
[424 x 227 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhDec 03 2003
Hits11030
Undian4
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
ketika baru tiba di stesen komuter UKM... sambil menunggu driver dtg menjemput utk berbuka puasa di rumah Halim Fareast...
Keterangan: ketika baru tiba di stesen komuter UKM... sambil menunggu driver dtg menjemput utk berbuka puasa di rumah Halim Fareast...

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2003-12-04)
Haa... mek.. jale2 tu bio molek deh.. hehe..
Nazri
(2003-12-04)
fffeeeewwwwwiiitttttt...!! Gurau jer...
nur indah
(2003-12-05)
ramainye... sedihnye x dapat pi... x dapat le kenal ngan adik2 ni... especially adik yg ujung skali pakai baju ijau tu.. hehehe.. ;P
Hanan
(2003-12-06)
bila nak berkenalan ye nur indah..:P
Qudwah hasanah
(2003-12-08)
kuikuikui...bebudak UTM...kontrol hensem semua....
Kakyong
(2003-12-08)
Cik yg bertudung kelabu...kenalkanlah sahabat2 semua tu...nak kenal...:D
nur indah
(2003-12-10)
amboi safa... awak bukan main seronok lagi ye... kenal2kan la kawan awak tu kat akak... :P
indah hati84
(2003-12-10)
cikit ni je org yg gi???ana x dapat pegi...sian ana...
Engku Salina
(2003-12-11)
dari kiri atun, damia_alya, cenderawasih, khairun_nisa, huda, qudwah_hasanah, ayu_senyum, yati & Hanan...
fAiEZ FarEast
(2003-12-11)
masa baru sampai... senyum je semua orang. tapi, masa saya gi amik.. semua muka masam.. sebab lambat amik depa
ayusenyum
(2003-12-12)
best tau masa ni...punyala penat sementara nak sampai bukak posa...bila sampai..kitorag makan byk2..siap tapau lagi..itu yg paling best..makann...hehe
Qudwah hasanah
(2003-12-12)
ayusenyum dok ingat makan jae...start naik komuter lagi dah terfikir nak makan....hikhihik....
Qudwah hasanah
(2003-12-12)
dari kiri yang pakai tudung hitam,,fida..sebelah dia emy,huda,safa laaaa,siti,yati dan yang kat hujung tu jangan tak kenal pulak....hehehehe
wasilatul furqan
(2003-12-14)
yg kat blakang tuh name die landasan ketapi tau..
fAiEZ FarEast
(2003-12-16)
yang amik gambar nama dia sapa plak?
fAiEZ FarEast
(2003-12-16)
yang amik gambar nama dia sapa plak?
Qudwah hasanah
(2003-12-18)
kuskuskus..mestilah kak engku yang comel...
putrihidayah
(2003-12-18)
wah comel22 akak nie..cm penah nmpak tpi di maner yek?syg akak k
ameer
(2003-12-18)
Assalamualaikum wrh wbrkth ...comelnye muslimah2 salam ukhwah dari saya wasalam
pena sufi
(2003-12-26)
assalamualaikum...ana memang tak dapat ikut. semuanya dah besor. he...he...he
AL FAKIR ILALLOH
(2003-12-28)
warna warni yah:)
redzuan 227
(2004-01-27)
akum jernih nyer muka u all sejuk MATA MEMANDANG
AllifIskandar
(2004-01-29)
Salam persahabatan dari ahli dan sahabat baru.
azura anakmami
(2004-02-25)
salam ukhwah besertakan senyuman manis..bt akak-2 semua :)
ABg IMaM
(2004-03-10)
salam ukhwah buat anti2 sekelian...semoga jadi muslimah harapan ummah :)
adlan
(2004-04-05)
assalamualaikum. sape budak kecik yg main nyorok2 kt blkg tu ekk?
pozy sabry
(2004-04-07)
abah mak...tolong pilih..yg mana satu yg mak abah kenan jadik menantu?!
kaze
(2004-10-15)
eleh tak payah la pozy.. abah tgk yg sorang pun tak terjaga ni pulak nak tambah hehehehe
vampire
(2004-11-29)
assalamulaikum...terutamanya yg pakai baju krung warna hijau berbunga kuning tuh....sejuk mata tengok dia...moga kita jumpa satu hari nanti
vampire
(2004-11-29)
assalamulaikum...terutamanya yg pakai baju krung warna hijau berbunga kuning tuh....sejuk mata tengok dia...moga kita jumpa satu hari nanti
lah
(2004-12-04)
a'kum , drebar datang pukul berapa
mulia
(2005-01-18)
aslkum......salam perkenalan
zrand
(2005-02-14)
moge jangan batal puase ye!!!!!!! :)
zailani
(2005-03-24)
yang dalam gambar ni,yg mana satu leh jd teman hidup ana?hehe..klu realiti..alhamdulillah
aKujErr
(2005-03-29)
comelĀ² nyo che mek molek kiter ni dih..huhu.. salam ukhwah dr ambo.
uhud147
(2005-04-19)
dari mane ni adik2...:)
addey
(2005-05-04)
cantiknyer bunga kat belakang tu...hua..hua..hua..
ahmad azhar
(2005-05-11)
ade rapat dan ade jarang.......
nabilpoyo
(2006-01-07)
ada jauh ada dekat
ABg IMaM
(2006-02-25)
mmmm....
ABg IMaM
(2006-02-25)
ABg IMaM
(2006-02-25)
posing world belaka :-)
Addey
(2006-03-19)
rapat k jarang ke..yang penting semua cantik bunga kat belakang tu..
Saifuddin
(2006-06-02)
comel, ada yang belajar silat Cekak Hanafi untuk perlindungan
fi shattir
(2006-07-22)
cantiknya daun kat belakang tu..
akwa
(2006-10-11)
emmmm....
jauhtapi dekat
(2006-11-07)
rumah kat belakang tu cak puteh ek...
jauhtapi dekat
(2006-11-07)
catt silap
ABg IMaM
(2006-11-16)
no empat dari kiri tu siapakah gerangan?....:-)
muslimeen
(2007-04-11)
emm..tak ada apa nak komen..cuma Alhamdulillah..kesemuanya menutup aurat dengan sempurna..dan insyaAllah akhlak antum semua menjadi contoh pada muslimat yang lain..InsyaAllah(',)
aurora24
(2007-05-19)
(",). sokooong...! -muslimeen
aurora24
(2007-05-19)
(",). sokooong...! -muslimeen

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081763 saat. Lajunya....