Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 25-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kalau hanya memikirkan "Apa kata orang..." bila pula masa nak mengenengahkan, "Apa kata saya..."

-- Hanan

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 53
Ahli: 0
Jumlah: 53




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 5 hari yang lalu
the_brOtherz: 32 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Mini JK


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Iftar Jamaei Mini JK


Mini JK
[338 x 223 gif]

Dihantar olehAdmin
TarikhNov 19 2003
Hits5443
Undian5
Rating7

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan bersama Kumpulan nasyid DeHearty di UIA PJ. Sebahagian dari gambar Mini JK UIA PJ
Keterangan: Kenangan bersama Kumpulan nasyid DeHearty di UIA PJ. Sebahagian dari gambar Mini JK UIA PJ

Komen yang telah dihantar
hanim
(2003-11-20)
alhamdulillah..sejuk mata memandang...aik?? yang baju oren tu comel nga....
muslimahsejati
(2003-11-20)
Assalamualaikum....abg syam dah lama tak nampak...
nawwal
(2003-11-21)
Assalamualaikum...a'a..yg baju oren tu mmg comel..kesian dia, kena tunggu sampai lewat mlm baru boleh balik..
nawwal
(2003-11-21)
yg 3 org berdiri dibelakang adik baju oren tu..macam kenal je... :)
littlemuslimah
(2003-11-21)
kenangan yang amat manis.... =) DeHaerty =)
Hanan
(2003-11-21)
baju oren tu anak kesayangan pengarah eksekutif kita..:)
permaisuri hati
(2003-11-22)
eh eh...naper cam tak jumpa jer budak yg pakai baju oren tuh??..cute..:)
BrotherMon
(2003-11-23)
wah.....\khalifah macho..ehe
amirul mukminin2x
(2003-11-25)
Salam Ukhwah Buat Semua. "Quwwatul Ukhwah"...
khalifah
(2003-11-30)
alamak...........
kastury ac
(2003-12-02)
assalamualaikum semua..
Nazri
(2003-12-04)
mana azrul...? oh..rendah sikit jer dari syam..hehehehe...
Kakyong
(2003-12-08)
Ermm...ada ala2 YB la khalifah....
littlemuslimah
(2003-12-09)
tak perasan pun kehadiran MuTTaQiN malam tu... balik awal ek? =D
MuTTaQiN
(2003-12-09)
Tak aih ana balik sama time dengan semua
indah hati84
(2003-12-10)
eh...syam tu jenguk sape tu????ade org tunggu ke?hehe...
indah hati84
(2003-12-10)
lelaki2 sejatii......huhu,posing abis...
indah hati84
(2003-12-10)
sian adik baju oren..kene buli ngan kak wida mintak tande tgn FAREAST...nk kene kak wida ni..hehe
khaulah alazwar
(2003-12-10)
tolong...akh khalifah dah kembang...=)bestnye...ceria je...Rindunya nak pegi UIA PJ..
khalifah
(2003-12-11)
apa kembang2?
Kakyong
(2003-12-14)
YB tu maksudnya "Yg Boroi" la khaulah....kikikkikiki..
littlemuslimah
(2003-12-26)
kih kih kih.... nape dengan semua ni? ada apa dengan 'YB' ??? ehehe =D
khalifah
(2004-01-05)
amboi2 kak yong...........
han
(2004-01-20)
huhuhuhu
linlord
(2004-02-12)
bila kumpulan nasyid tu dtg uia pj? neway, good luck......kumpulan nasyid skrg tumbuh mcm cendawan....tp jgn layu je tau...segarkan dgn ukhwah&iman...
Nasliyana-Wafa
(2004-02-20)
betul betul.....sokong 100%...betulkan niat dlm perjuangan......
syauqey
(2004-03-10)
budak baju oren tu cute la!!!
syak 00
(2004-04-06)
oren_boy tut...kiutnye..mcm baby..
narnie
(2004-04-06)
no komen
nurfird
(2004-05-28)
semoga amal ibadat kita mendapat keredhaan allah
habibah ty
(2004-08-26)
cute ye adik bju oren tu...n...napa abg syam ddk kat gelap jauh lok tu...hehehehe...
saifullah walmaslul
(2004-09-19)
macam kenal je tempat ni......
aina rosyada
(2004-09-22)
sejuk mata memandang
nur alfalah
(2004-09-23)
lama tak p uia pj... windu lak
cutiegurl dehearty
(2004-10-14)
erm....sumer cute..tp yg paling cute yg pkai baju oren!!
amyra myra
(2004-10-16)
mane satu dehearty nie...nampak cam semua je dehearty..hehe
Azzuhra
(2004-10-16)
bestla deheart
syafika
(2004-10-17)
Assalamualikum........salam ukhwah dari ana.bila abg2 de haerty nak datang usm penang
umairah nurani
(2004-11-07)
salam ukhwah dari ana..............
nur wahida
(2005-10-07)
dalam gambar tuu ada 101 orang...:)
nur wahida
(2005-10-07)
eh clap... dalam gambar tuu ada 11 orang...
hani7893
(2007-07-26)
adik beradik hijjaz

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080199 saat. Lajunya....