Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 30-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bulan tak jatuh ke riba, sebaliknya manusia menjatuhkan diri ke atas bulan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 50
Ahli: 0
Jumlah: 50




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Oktoberians


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Oktoberians Saifuddin


Majlis Oktoberians
[486 x 281 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhOct 21 2003
Hits10041
Undian2
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Menunggu makanan dihidangkan...
Keterangan: Menunggu makanan dihidangkan...

Komen yang telah dihantar
Fatimah azZahra
(2003-10-21)
erm....jelesnye..
Engku Salina
(2003-10-21)
tu lah adik... sapa suruh balik kg cepat sgt... :p
BrotherMon
(2003-10-21)
laa...awat nampak belakang ja ni ? :(
littlemuslimah
(2003-10-21)
sebab tangkap gambaq belakang.. tu yg nampak belakang tuu.. =D
Kakyong
(2003-10-21)
sesi menghidang dimulakan....
aidilshah
(2003-10-21)
semoga umur yang lepas dipenuhi dengan bekalan yang cukup untuk akhirat mu dan
aidilshah
(2003-10-21)
semoga umur yang akan datang akan ditambahi dengan amalan yang bertambah untuk dirimu semua.. SELAMAT HARI KELAHIRAN UNTUK ANAK2 ADAM BULAN OKTOBER..
aidilshah
(2003-10-21)
peace just for ISLAM... ameen
aidilshah
(2003-10-21)
lupa nak smile.. hehehhe senyum itu satu sedekah yang paling senang dan yang paling mulia... :-)
Hanan
(2003-10-22)
tak nampak tasik pun
Engku Salina
(2003-10-22)
tasik belakang pokok besar tu Hanan...
khalifah
(2003-10-22)
lambatnyer tunggu nasi empit....
Saifuddin
(2003-10-22)
best juga gathering hari tu, saya dapat rasakan akhi dan akhawat adalah muslim yang baik
Engku Salina
(2003-10-22)
amboi khalifah... nak mkn cepat ambiklah sendiri... malu2 kambing lak... :p
Qudwah Hasanah
(2003-10-22)
sedapnyaa nasik himpit ngan kuah hari tu...sapa masak??sedap hingga menjilat jari...cuma segan nak amik je..
Engku Salina
(2003-10-22)
kaei yg masak... lorrr segan plak... kan dah abis... akak pon mkn sket gak...
amirul mukminin2x
(2003-10-22)
Seronok Tengok Gambar2 Dlm Nie. Ana Sedih Tak Dapat Join. Syukurlah Semunya Sukses. Alhamdulillah.
shafawi78
(2003-10-23)
Tahniah kpd oktoberians....moga sentiasa dirahmati Ilahi.....maaf lah...tak dpt join...walaupun dah ada di sana...bukan rezeki ana la kali ni.... :)
Ms Nik
(2003-10-23)
Salam untuk semua...seronok nampaknya siap ngan nasi himpit lg tu..hehe
Qudwah hasanah
(2003-10-23)
tabik sptring kat kaei....lain kali masak untuk safa sekali...heheheh
SAYANG
(2003-10-23)
ADA KENDURI DOA SELAMAT KE ?
zulfa asmawi
(2003-10-23)
seronoknye dapat makan berjemaah,ruginye kita tak dapat sertai......
Kakyong
(2003-10-23)
kaei yang masak??...wa...patut la ada yg sampai menjilat siku, tergigit lidah......
SyAhEeDa
(2003-10-24)
wahh... sampai jilat siku naa?? sedap nyaaa... kak kaei.. maser makan tu igt ke org yg jauh di sini? huhu
izdham
(2003-10-24)
ni mesti jurugambar tgh mengata kat belakang...
dinulhuda1422h
(2003-10-25)
assala,mualai,um..hebatnya...ni jk kat mana..baguslaa cam ni..
prince muslim90
(2003-10-26)
mmg sedap nasi impit tapi tak der kuah rendang
nur indah
(2003-10-26)
haa, tulah.. sape suh malu2 nak makan... akak offer nak tlg amik, takde sape yg sahut.. :P edi, nanti raya akak wat sekali rendang yek?miz u iman..
kakciknah
(2003-10-26)
alahai..jealous nyer..mesti seronok tamrin camni....seronok nyer kalu ana dapat sertai jugak....moga pihak ukhwah dapat mengadakan aktiviti kat trg...
prince muslim90
(2003-10-28)
yelah mesti org yg kat belakang tengah ambil gambar mesti mengata
nobita
(2003-10-28)
Moga pjg umur.....dpt buat perkara yg baik dlm hidup
nobita
(2003-10-28)
satu ni jer ker pic nye?
muslimahsejati
(2003-10-28)
semua dah tak sabar nak menjamu selera ke
mawarputih
(2003-10-29)
Siapa agaknya yang ambil gambar nie...??? Macammana ana boleh tak perasan...
littlemuslimah
(2003-10-29)
ye la akak tak prasan sbb akak dok ckp ngan ana tu... =)
khalidalhabibi
(2003-11-01)
oit sapa tahu pasal web ni ajar aku.gambar tu korang kat mana?prog apa ni.aku baru balik belayar ni,tak tahu apa pun
Kang
(2003-11-05)
khalidalhabibi: Diorang tu buat apa? Tengah berJK (Jejak Kasih) untuk Kelab Oktoberian (salah satu Kelab di sini) Ini salah contoh aktiviti Ukhwah.com
Kang
(2003-11-05)
Tak ada apa nak diajar.. masuk, posting di forum, hantar artikel dan membina ukhwah. Selalulah masuk, lama-lama pandai
Mohdzakri
(2003-11-07)
Inilah contoh persahabatan yang menurut syariat....insyaAllah.
mohahomu
(2003-11-17)
alhamdulilah....ni parti bezday sape?? biler ukhwah nak buek gathering??
Kang
(2003-11-19)
Kat Ukhwah.com tak ada gathering; yang ada ialah JK (Jejak Kasih) dan majlis seperti Majlis Kelab Oktober spr dlm gambar
siti204
(2003-12-02)
seronoknya..nape tak ajak joint pun?
putrihidayah
(2003-12-17)
wah bestnye teringat kembali kenangan semasa kat tempat sy..mkan ramai22 berkat tau..selamat menjamu jgn lupe bce bismillah
EMILIA
(2003-12-27)
bestnya........ lain kali boleh tak join sekali?
blues
(2004-05-03)
mcm ponah nengok tompek nie, tapi kat maner yerk...!!!
abdulhamid
(2004-05-23)
satu pemandangan yang seronok bila dah bertemu mesra dengan kengkawan..saya disni tak berpeluang berbuat begitu sebab sibuk dgn kerja yg tak habis2
ansarallah
(2004-10-07)
ni usrah kubra ke?
enot
(2004-11-23)
majlis cam ni mmg bgus,tp knpe amik gmbr dr blkg?ape sume cowok2 ngan cewek2 ni malu kerrr?
ahmad azhar
(2005-06-24)
semua ni satu u ke
yessy
(2005-07-14)
semoga Allah memelihara remaja2 kita, berpegang teguh dengan tali Allah....
NAJIB AE-ONE
(2005-12-23)
bila nak buat lagi
khalifah 85
(2006-02-18)
umur kita manusia semakin hari semakin meningkat..adakah kita sudah bersedia untuk hadapi malaikatul maut????
khalifah 85
(2006-02-18)
umur manusia ini terlalu singkat antara azan dengan iqamah sahaja... renungkan lah sahabat sekalian..
Addey
(2006-03-17)
Buatlah khemah untuk muslimah dan muslimin... tak khusyuk muslimah hidang makanan...kena perati saja oleh mat soleh
msaidins 85
(2007-04-05)
ikhtilat kena jaga,jangan bagi muslimat makan depan muslimin
mzaidi
(2007-04-16)
Assalamualaikum,cantik gambar kat sini,kalau ada masa lawatlah album digital ini http://mohdzaididesa.fotopages.com

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087832 saat. Lajunya....