Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 30-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kecantikan tidak terletak pada wajah seseorang tapi pada mata yang memandang
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 82
Ahli: 0
Jumlah: 82




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
Threshold
Komen di sini adalah hakmilik yang menghantar. Pihak Pengurusan Portal tidak ada kena mengena.


Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh istisafa ([email protected]) pada Selasa, 20 September 2005 @ 9:07:06
(Info AHLI)


Kaum Melayu masih asyik dengan hiburan. Sedangkan kaum Cina sanggup bergolok gadai hanya kerana pendidikan. Mentaliti pemikiran Melayu masih lagi ditakuk lama. Sedangkan kaum - kaum lain jauh kehadapan. Kepada kaum Melayu yang sedar akan hal ini, ingat - ingatkan kepada rakan - rakan dan sanak saudara lain. Tambahkan ilmu didada.
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh eddyputra pada Rabu, 21 September 2005 @ 10:40:58
(Info AHLI) http://eddyputra.blogspot.com/


hai,sebab itu lah kaum melayu ramai tak dapat masuk ipt sebab pentingkan hiburan semata-mata.membazir saja duit sms tapi tak dapat pulangan.baik laburkan duit untuk sambung studykan lagi baik
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]





Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh kama_klate ([email protected]) pada Jumaat, 23 September 2005 @ 18:26:02
(Info AHLI) http://-/


ramai lagi sedara sedari kita yang sedar tentang perkara ni sms tu dapat apa.itu dah macam menggalakn dia buat perkara tak baik kita sokong so kita smama dapat dosa macam diaorang sama2 tanggung. betul tak......
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh najwa_mnor ([email protected]) pada Rabu, 11 Januari 2006 @ 2:02:02
(Info AHLI)


Kaya rupanya rakyat malaysia ini ye..dah la kaya baik hati pula itu derma kat syarikat telemonukasi yang sememangnya kaya raya..kepada pelajar yang dapat sambung belajar kat IPTA itu, belajarlah betul2..jangan target pointer cukup makan sudahlah..ramai lagi yang nak sambung belajar kat 'U' itu tapi tak kesampaian.
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh ibn_wanza pada Rabu, 11 Januari 2006 @ 6:17:26
(Info AHLI)


semua berlumba2 cuba nak naikkan artis yang diminati.tapi tak ada pun yang berlumba2nak cuba ketengahkan belia yang bergulung2 ijazah yang tak ada kerja.semua susah hati fikir kalau2 artis yang diminati gagal ke final AF, tapi tak ada pun fikir bagaimana nak atasi masalah belia dengan dadah...bangun la wahai melayu, bangun dengan fikrah baru.fikrah membina......-insan jahil
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]







Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh nor_2118 ([email protected]) pada Sabtu, 25 Februari 2006 @ 9:46:22
(Info AHLI)


Assalamualaikum..
sebelum kita menghukum orang lain dengan pelbagai tomahan baik kita hitung dulu diri kita..
dalam hal ni memang xdapt dinafikan tapi sebagai kaum melayu atau lebih tepatnya umat islam kena lah beri mereka sokong atau nasihat dengan cara yang berhemah bukan lagi memberi tekanan kepada mereka..
mungkin dengan cara psikologi mereka akan lebih sedar,sapa tau??!!
sprti mana kita tau, apablia kita lontarkan tomahan ini kepd mereka ,mereka akan rasa lebih tercabar dan secara xlangsung akan memberi support kepada bintang2 AF ini.
so,pada pandangan saya,lontarkanlah pandang anda kepada pihak yang lebih berkuasa....bukan dengan mengkondem kaum sendiri...



"ingat lah kalau bukan kita sapa lagi nak tolong kaum kita...
cintailah kaum kita..."
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]









Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh quratulbalqis ([email protected]) pada Rabu, 05 Disember 2007 @ 10:10:18
(Info AHLI)


SALAM..ana sokong,dalam hal ni semuanya bersalah.. baik penganjur mahupun penyokongnya..tapi,para penganjur ni tak makan saman walaupun dah banyak kali ditegur oleh mereka yang prihatin dengan perubahan sikap masyarakat kita sekarang..dah tu,masyarakat sekarang lebih mementingkan budaya hedonisme yang keterlaluan..pelajar2 ipt pula,ingatlah pengorbanan ibubapa kita..jangan sesekali lupa diri bila dah melangkah ke alam universiti..kuatkan iman,teguhkan peribadi,insyaAllah segala kemungkaran dapat diatasi..(petanda akhir zaman)peringatan buat ana&antum..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh hana_qalisha pada Sabtu, 05 Januari 2008 @ 0:33:34
(Info AHLI)


betul lah..student ipt sekarang dah tak tau apa priority mereka.selalu habiskan masa untuk hiburan saja..contoh tak baik untuk budak-budak sekolah.sedih betul..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: populariti pelajar AF dan 12,000 pelajar melayu pintar t
oleh sakinah283 ([email protected]) pada Selasa, 16 Februari 2010 @ 17:54:56
(Info AHLI) http://sakinah2803.blogs.friendster/


salam........
ye lah kan....semua budak-budak sekarang nak keluar tv...........
nak berlakon.............nak menyanyi..........
habis siapa nak tengok pas ni.................pelik betul lah remaja sekarang...................
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]