Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 26-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kecantikan tidak terletak pada wajah seseorang tapi pada mata yang memandang
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 49
Ahli: 0
Jumlah: 49




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 6 hari yang lalu
the_brOtherz: 33 hari yang lalu
Threshold
Komen di sini adalah hakmilik yang menghantar. Pihak Pengurusan Portal tidak ada kena mengena.


:-)
oleh SaLaFiaN ([email protected]) pada Selasa, 21 September 2004 @ 12:05:57
(Info AHLI) http://www.ukhwah.com


Assalamualaikum wbt sahabat-sahabat yang dirahmati Allah SWT...

Chaiyo! Chaiyo! Komuniti Ukhwah is the BEST!

Bersama-sama kita merealisasikan misi dan visi komuniti kita, bersandarkan keredhaan Allah SWT. Ikhlaskan niat, patuhi syariat. Tiada guna kecemerlangan tanpa mardhatiLlah...

Semoga harapan yang diimpi akan digapai bersama. Kejayaan ini adalah kejayaan kita bersama. Kitalah yang mencorakkan Komuniti Ukhwah...

Sayaaannnngggg Ukhwah!

Allahu Ta'ala a'lam...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]





  • Re: :-) oleh hafeezzul pada Ahad, 31 Oktober 2004 @ 15:58:37


Re: Impian & Harapan
oleh Kang pada Isnin, 20 September 2004 @ 22:56:20
(Info AHLI) http://www.ukhwah.com


Impian sudah ada; harapan pun dah sedia. Langkah berikutnya: Melaksanakan.

Tidak ada apa-apa yang tejadi tanpa langkan pertama.
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Impian & Harapan
oleh Hanan ([email protected]) pada Selasa, 21 September 2004 @ 23:03:23
(Info AHLI) http://www.hanan.com.my


Alhamdulillah, moga dapat sama2 menjadikan impian satu realiti. Tunggulah kewujudan YAYASAN UKHWAH.COM. Moga ia dapat beri manfaat kepada semua warga portal.. Ameenn
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh Prof_Muslim pada Khamis, 23 September 2004 @ 10:53:57
(Info AHLI)


Prof juga harap sentiasa bersama Ukhwah demi mengapai impian yang pasti sukar diucapkan dengan kata-kata. Untuk buktikan kita sentiasa menyokong..mesti sentiasa buat kerja ( ikut kepakaran @ kemahiran ) masing-masing dan istiqamah dalam usaha yang baik ini.

Seolah bangunan itulah ingin Prof bina demi ukhwah....... Insya-Allaah, Prof akan bersama-sama sahabat/sahabiah seperjuangan UKhwah & Muslimah.

[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh kasihmu-amanahku pada Ahad, 26 September 2004 @ 11:39:42
(Info AHLI)


Setahun nan lalu, ukhwah.com ibarat bayi yang baru pandai meniarap. Namun, hari demi hari ianya tidak terhenti setakat itu sahaja. Dari merangkak, berdiri, melangkah & berjalan. Perlahan...tapi penuh hati-hati.
Kini, tiba masanya ukhwah bergerak lebih pantas. Bukan berlari kerna kita tidak perlu terlalu terburu-buru. Impian & Harapan disertai Usaha & Do'a.

SEMOGA BERJAYA UKHWAH.COM!!!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]





Re: Impian & Harapan
oleh MuSaFiR_SaYYaFF ([email protected]) pada Isnin, 20 Disember 2004 @ 2:48:28
(Info AHLI)


Salamullah alaik.

Gang.. Apa2hal pun, do not give up. Everytime ana rasa macam down, ana cakap pada diri ana - Cabaran yang hebat hanya untuk orang2 yang hebat dan mempunyai masa depan yang hebat.(lupa ayat cantik dia macam mana, pointnya mcm tu la).

kita yang menentukan sejauh mana kita boleh melangkah. Sebijak dan seprofesional manakah kita hanya akan ditentukan apabila kita berhadapan dengan masalah.

Whateva.. Chow you beb! Tp sebenarnya ana nak tanya..

Ukhwah tak pernah terfikir ke nak daftar nama bawah badan2 yang berdaftar? kalaulah berdaftar.. InsyAllah peluang nak join venture dan jadi badan yang establish akan lebih terserlah...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh Nazri ([email protected]) pada Isnin, 11 Julai 2005 @ 12:26:19
(Info AHLI)


Semoga Berjaya...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh nisa_maisarah pada Sabtu, 17 Disember 2005 @ 21:42:01
(Info AHLI)


..go ukhwah.com..semoga hasrat dan impian ini akan tercapai...bersatu kita teguh...bercerai akan roboh...

~demi menegakkan syiar ISLAM~....chaiyokk!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh tornado pada Jumaat, 10 Februari 2006 @ 10:56:27
(Info AHLI)


apa yang boleh saya buat dalam membantu menyokong ukhwah.com?
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh Tetamu pada Rabu, 17 Mei 2006 @ 18:28:09


Ana setuju sangat.semua orang ada impian dan harapan.tapi kebanyakan kita hanya mengimpi dan mengharap saja .Tak pernah untuk merealisasikannya.Sepatutnya kita jadikan kedua-dua perkarani sebagai dorongan ke arah kejayaan.Betul tak?
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Impian & Harapan
oleh rijaluddin pada Jumaat, 02 Jun 2006 @ 15:30:24
(Info AHLI)


assalamualaikum.....alhamdulillah sampai sekarang,ukhwah.com telah berjaya menjejakkan satu lagi langkah ke arah impian yang dituju....insyaalah,ana akan sentiasa menyokong segala usaha ukhwah.com dan bersedia untuk menyumbangkan tenaga,idea,wang ringgit(yang mampu,insyaallah) dan apa saja sumbangan semata-mata hanya untuk mengharapkan redha Allah agar YAYASAN UKHWAH berjaya ditubuhkan.....ana masih belajar lagi...insyaallah,jika tiada aral melintang,sememangnye ana ingin komitedkan diri dalam ukhwah.com...doakan ana dan sahabat2 sekalian...sama-sama kita majukan islam dengan menjadikan ukhwah.com sebagai salah satu wadah...
sedia berkhidmat kerana ALLAH...insyaallah...
wassalam.
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Impian & Harapan
oleh sahabat83 pada Khamis, 03 Ogos 2006 @ 15:35:28
(Info AHLI)


semoga dipermudahkan Allah S.W.T segala urusan ini, moga apa yang diimipikan dapat direalisasikan dengan jayanya!!!!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Impian & Harapan
oleh SBM pada Rabu, 20 September 2006 @ 13:19:09
(Info AHLI)


semoga Allah memberkati perjuangan portal ukhwah...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Impian & Harapan
oleh nurul_huda3110 pada Rabu, 06 Disember 2006 @ 19:00:13
(Info AHLI) http://www.yahoo.com/


salam.
ana sentiasa mendoakan ukhwah.com berjaya merealiasasikan impian untuk mewujudkan yayasan ukhwah.

ana sentiasa menyokong warga kerja ukhwah.com. satu-satunya laman web berbentuk islamic yang penuh dengan ciri2 islam dan sentiasa mengingati ke arah kebaikan...

insyaallah ana akan menyambung pengajian pada awal bulan satu 2007.doankn kejayaan ana dunia dan akhirat.

ana mahu menghulurkan pertolongan kepada ukhwah.com

semoga ALLAH meredhai usaha ini..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh mohamad pada Selasa, 22 Mei 2007 @ 0:50:01
(Info AHLI)


assalamualaikum....

salam ukhwah dari ana.

semoga impian akan terlaksana.

insyaALLAH....



insyaALLAH...ana akan cuba bantu apa yang termampu.


ukhwah.com best.!!!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Impian & Harapan
oleh farahzulaikha ([email protected]) pada Ahad, 09 September 2007 @ 10:37:52
(Info AHLI)


salam, semoga Ukhwah. com terus cemerlang. Buat masa ini ana hanya boleh menyokong dengan kata- kata dan doa. Semoga ana boleh bantu Ukwah.com di masa akan datang dengan cara yang lain. Salam. teruskan usaha ini demi Allah s.w.t .
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh muslimah_aLfA (muslimah_aLfA) pada Khamis, 25 Oktober 2007 @ 18:05:55
(Info AHLI)


salam...
insyaAllah ana sentiasa mndoakn kejayaan ukhwah.com..
moga-moga sentiasa mmberi input dan output yang brguna untuk seluruh umat islam..
ukhwah fillah...

kemanisn dalam prjuangan dirasai bila brdepan dengan cabaran,
ketenangan yang hakiki dirasai dengan manisnya iman,
kekerdilan diri dirasai dengan sifat kehambaan..

~salam prjuangan~
ALLAHU AKBAR!!!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh umar_khalil ([email protected]) pada Rabu, 06 Ogos 2008 @ 17:00:13
(Info AHLI)


cantik bangunan?ijo......mekar dakwah eh,...

ana bsyukur sangat-sangat brada dan menjadi warga ukhwah...so ana akan bagi komitmen dan membantu sktkt ana mampu...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh marul ([email protected]) pada Khamis, 14 Ogos 2008 @ 10:31:37
(Info AHLI)


bestnya kalau ukhwah akan jadi syarikat besar satu hari nanti..
syarikat dakwah terbesar...
bolehlah ana kerja dengan ukhwah...:)

moga tercapai impian kelak..Ameen...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh azzak pada Khamis, 20 November 2008 @ 2:06:21
(Info AHLI) http://azzakwan.multiply.com/


kecil2 ceria, besar-besar berjaya... moga kita sama-sama bebas dari penyakit al-wahn, & melakukan bermacam2 usha untuk dapat redha ALLAH...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Impian & Harapan
oleh sakinah283 ([email protected]) pada Isnin, 22 Februari 2010 @ 20:22:10
(Info AHLI) http://www.iluvislam.com/


insyaAllah...mudah-mudahan impian dan harapan ni jadi kenyataan...sama-sama lah kita beri sokongan dan doa yang terbaik....
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]