Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain daripada-Nya. Hanya kepada-Nya aku bertawakkal.
-- at-Taubah: 129

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 54
Ahli: 0
Jumlah: 54




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
Threshold
Komen di sini adalah hakmilik yang menghantar. Pihak Pengurusan Portal tidak ada kena mengena.


assalamualaikum..
oleh sirna_bintang pada Rabu, 06 Oktober 2004 @ 21:09:15
(Info AHLI) http://-


saya sokong ukhwah.com!!
teruskan niat murni ini..semoga semua dapat berikan kerjasama yg terbaik kat portal ni....terus berdoa agar portal ukhwah terus gemilang di seluruh dunia..siapa sangka......
TIADA YANG MUSTAHIL DGN KEIZINAN ALLAH TAALA
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

Re: :-)
oleh hafeezzul pada Ahad, 31 Oktober 2004 @ 15:58:37
(Info AHLI)


Alhamdulilah rasenye kita mampu untuk buat semua tue kan...kita perlu tunjukkan islam juga boleh bersaing seperti komuniti yang lain...mungkin kita xde sponsor yg hebat2 tp kita perlu bekerja keras untuk merealisasikan impian kita bersama...Islam untuk semua...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

Re: Portal / Komuniti
oleh Kang pada Selasa, 21 September 2004 @ 14:36:03
(Info AHLI) http://www.ukhwah.com


Kerana imej... dah ditukar dari komuniti menjadi Portal. Nama rasmi Portal Ukhwah.com

Kerana imej juga: tak guna Founder, sebab macam imej IRC aje. Pengasas sebab ada batu asas. Batu asasnya kat Sunway
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.074645 saat. Lajunya....