Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 28-10-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Orang-orang yang suka memuji dan mengampu bukan kawan sejati, kerana merosakkan hati kawannya.
-- -- Saidina Ali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Kuyi
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43139

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 47
Ahli: 0
Jumlah: 47




  Yang Masuk Ke Sini
umy_1510: 17 jam, 28 minit yang lalu


Copy & Paste
Topik: anda gembira jika berita ini keluar?????


Carian Forum

Moderator: Administrator
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Copy & Paste
    »» anda gembira jika berita ini keluar?????

Please Mendaftar To Post


Oleh anda gembira jika berita ini keluar?????

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 25-02-10 10:02


Assalamualaikum

sekadar nak merehatkan otak ya adakah anda semua gembira jika berita ni menjadi berita hangat dalam semua akhbar di dalam dan luar negara????


.


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

SNMA
Warga 5 Bintang
Menyertai: 08.12.2009
Ahli No: 38572
Posting: 379
Dari: SELANGOR

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 25-02-10 22:04


Kurang jelas dengan gambar ni. Gambar apa tu, Rashdin?


-----------------
~~Wonder Mom to be~~ "Aku akan tetap melayanmu dengan baik, kerana aku tak mahu kebaikanku hilang kerana sikap burukmu itu" - ReMiNDeR -


Bookmark and Share

    


  Member Information For SNMAProfil   Hantar PM kepada SNMA   Quote dan BalasQuote

sakinah283
Warga 4 Bintang
Menyertai: 09.10.2006
Ahli No: 26864
Posting: 260
Dari: Ampang-Bangi

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 26-02-10 04:47


Pada 25-02-10 22:04 , SNMA posting:

!!! QUOTE !!!

Kurang jelas dengan gambar ni. Gambar apa tu, Rashdin?



YE lah kan...pasal war ke ni....tolong explain sikit... :berfikir:


-----------------
"The way to love anything is to realize that it might be lost"


Bookmark and Share

    


  Member Information For sakinah283Profil   Hantar PM kepada sakinah283   Pergi ke sakinah283's Website   Quote dan BalasQuote

cruncing
Warga 1 Bintang
Menyertai: 09.02.2010
Ahli No: 39239
Posting: 29
Dari: Kuala Lumpur

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 26-02-10 08:30


Salam...

Setuju, gambar tak berapa nak nampak, perang amerika ke


-----------------
Kita adalah apa yang kita fikirkan.......


Bookmark and Share

    


  Member Information For cruncingProfil   Hantar PM kepada cruncing   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 01-04-10 18:54


Pada 26-02-10 04:47 , sakinah283 posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 25-02-10 22:04 , SNMA posting:

!!! QUOTE !!!

Kurang jelas dengan gambar ni. Gambar apa tu, Rashdin?



YE lah kan...pasal war ke ni....tolong explain sikit... :berfikir:




ya ia pasal perang.....tajuk headline dia

!!! QUOTE !!!

WAR HAS BEEN BROUGHT TO THE SHORES OF UNITED STATES



maknanya peperangan dalam tanah negara US


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

ibtisam_nisa
Warga 3 Bintang
Menyertai: 26.03.2010
Ahli No: 39573
Posting: 87
Dari: dunia pinjaman allah

Sabah   avatar


posticon Posting pada: 01-04-10 21:34


tak adanya nak gembira bila berita ni menjadi santapan mata kat akhbar hari2,,,sakit hati,sakit jiwa nak menelaahnya hari2...

Bookmark and Share

    


  Member Information For ibtisam_nisaProfil   Hantar PM kepada ibtisam_nisa   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 02-04-10 09:29


Pada 01-04-10 21:34 , ibtisam_nisa posting:

!!! QUOTE !!!

tak adanya nak gembira bila berita ni menjadi santapan mata kat akhbar hari2,,,sakit hati,sakit jiwa nak menelaahnya hari2...


seluruh dunia begembira jika berita ni keluar....saya ada baca satu komen dari mana saya tak ingat menyebut jika berita ni keluar,parti besar2an akan diadakan


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

mohdazri
Warga 3 Bintang
Menyertai: 01.04.2010
Ahli No: 39608
Posting: 73
Dari: selangor

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 02-04-10 09:38


maksudnya perang dalam negara amerika sendiri ke?


-----------------
http://cahayakehidupan-kebenaran.blogspot.com


Bookmark and Share

    


  Member Information For mohdazriProfil   Hantar PM kepada mohdazri   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 02-04-10 11:31


Pada 02-04-10 09:38 , mohdazri posting:

!!! QUOTE !!!

maksudnya perang dalam negara amerika sendiri ke?




ya tu maksud saya...amerika tak pernah berperang dalam negara sendiri sejak 1812


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

mutmainah
Warga 3 Bintang
Menyertai: 09.09.2009
Ahli No: 37471
Posting: 96
Dari: sbh-kedah

Sabah   avatar


posticon Posting pada: 02-04-10 13:39


hmmmm :berfikir: boleh pula mereka gembira...mustahil jika amerika beperang dalam neg sendiri neg lain tak terkena tempiasnya... :berfikir:


-----------------
there is no such thing as a safe journey life is full of ups dan downs


Bookmark and Share

    


  Member Information For mutmainahProfil   Hantar PM kepada mutmainah   Quote dan BalasQuote

ikhwan_islam
Warga 5 Bintang
Menyertai: 05.02.2009
Ahli No: 37043
Posting: 360
Dari: KUIS Bangi

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 02-04-10 15:23


Pada 01-04-10 18:54 , Rashdin posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 26-02-10 04:47 , sakinah283 posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 25-02-10 22:04 , SNMA posting:

!!! QUOTE !!!

Kurang jelas dengan gambar ni. Gambar apa tu, Rashdin?



YE lah kan...pasal war ke ni....tolong explain sikit... :berfikir:




ya ia pasal perang.....tajuk headline dia

!!! QUOTE !!!

WAR HAS BEEN BROUGHT TO THE SHORES OF UNITED STATES



maknanya peperangan dalam tanah negara US

di US tu juga ada saudara kita seislam..

lagi pun islam ni bukan agama yang mengajarkan kebencian pada pemeluk agama lain.

Bookmark and Share

    


  Member Information For ikhwan_islamProfil   Hantar PM kepada ikhwan_islam   Quote dan BalasQuote

ikhwan_islam
Warga 5 Bintang
Menyertai: 05.02.2009
Ahli No: 37043
Posting: 360
Dari: KUIS Bangi

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 02-04-10 15:27


Pada 02-04-10 09:29 , Rashdin posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 01-04-10 21:34 , ibtisam_nisa posting:

!!! QUOTE !!!

tak adanya nak gembira bila berita ni menjadi santapan mata kat akhbar hari2,,,sakit hati,sakit jiwa nak menelaahnya hari2...


seluruh dunia begembira jika berita ni keluar....saya ada baca satu komen dari mana saya tak ingat menyebut jika berita ni keluar,parti besar2an akan diadakan

betul k tu perkataan manusia sedunia?atau 2, 3 orang saja yang brkata "seluruh dunia"..

xsemudah tu kita nak menilai..

sama disaat ada orang kata"awak ni memang yang paling cantik kat dunia ni.."boleh percaya k tu? dah keliling dunia k?hhmm..he..he..yang tak tahu memang terus percaya saja..

Bookmark and Share

    


  Member Information For ikhwan_islamProfil   Hantar PM kepada ikhwan_islam   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 04-04-10 12:41


Pada 02-04-10 15:27 , ikhwan_islam posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 02-04-10 09:29 , Rashdin posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 01-04-10 21:34 , ibtisam_nisa posting:

!!! QUOTE !!!

tak adanya nak gembira bila berita ni menjadi santapan mata kat akhbar hari2,,,sakit hati,sakit jiwa nak menelaahnya hari2...


seluruh dunia begembira jika berita ni keluar....saya ada baca satu komen dari mana saya tak ingat menyebut jika berita ni keluar,parti besar2an akan diadakan

betul k tu perkataan manusia sedunia?atau 2, 3 orang saja yang brkata "seluruh dunia"..

xsemudah tu kita nak menilai..

sama disaat ada orang kata"awak ni memang yang paling cantik kat dunia ni.."boleh percaya k tu? dah keliling dunia k?hhmm..he..he..yang tak tahu memang terus percaya saja..



habis kebencian yang ditunjukkan oleh seluruh warga dunia kepada US tu macam mana????


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

ikhwan_islam
Warga 5 Bintang
Menyertai: 05.02.2009
Ahli No: 37043
Posting: 360
Dari: KUIS Bangi

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 05-04-10 11:33


sebetolnya bukan kepada US,
tapi kepada BUSH..dulu..
saya salah seorang dari manusia yang ada kat dunia ni, dan saya tak kata saya benci US.
kat US pun ramai saudara saya seiman kat sana. ramai saudara2 baru saya kat sana.

Bookmark and Share

    


  Member Information For ikhwan_islamProfil   Hantar PM kepada ikhwan_islam   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 05-04-10 14:27


Pada 05-04-10 11:33 , ikhwan_islam posting:

!!! QUOTE !!!

sebetolnya bukan kepada US,
tapi kepada BUSH..dulu..
saya salah seorang dari manusia yang ada kat dunia ni, dan saya tak kata saya benci US.
kat US pun ramai saudara saya seiman kat sana. ramai saudara2 baru saya kat sana.



jadi Kenapa di forum ni menunjukkan kemarahan yang amat sangat hingga rakyat amerika pun nak bunuh????


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

ikhwan_islam
Warga 5 Bintang
Menyertai: 05.02.2009
Ahli No: 37043
Posting: 360
Dari: KUIS Bangi

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 05-04-10 14:30


he..he.tu kemarahan satu pihak saja..sama sekali xmewakili 10% dari rakyat kat dunia ni.

awak benci tak pada muslim2 kat US?awak nak tak untuk membunuh mereka?

Bookmark and Share

    


  Member Information For ikhwan_islamProfil   Hantar PM kepada ikhwan_islam   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 05-04-10 20:08


Pada 05-04-10 14:30 , ikhwan_islam posting:

!!! QUOTE !!!

he..he.tu kemarahan satu pihak saja..sama sekali xmewakili 10% dari rakyat kat dunia ni.

awak benci tak pada muslim2 kat US?awak nak tak untuk membunuh mereka?



saya tidak...sebab saya ada ramai juga kenalan dan saudara duduk di sana :-D :-D :-D


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

nieyl
Warga Rasmi
Menyertai: 03.06.2010
Ahli No: 39932
Posting: 3

blank   avatar


posticon Posting pada: 03-06-10 16:11


Pada 02-04-10 13:39 , mutmainah posting:

!!! QUOTE !!!

hmmmm :berfikir: boleh pula mereka gembira...mustahil jika amerika beperang dalam neg sendiri neg lain tak terkena tempiasnya... :berfikir:



yup..setuju2..Amerika sebuah negara yang besar dan berpengaruh..war in America will bring great impact to other country all over the world..terutama sekali ekonomi dunia will be greatly affected.

Bookmark and Share

    


  Member Information For nieylProfil   Hantar PM kepada nieyl   Quote dan BalasQuote

nurman
Warga 4 Bintang
Menyertai: 06.04.2005
Ahli No: 15612
Posting: 278
Dari: Dimana bumi dipijak disitu Islam dijunjung!

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 23-11-10 11:25


Lepas negara Amerika, negara Israel pula ya...hehehe


-----------------
Be a good Muslim or die as Syuhada!


Bookmark and Share

    


  Member Information For nurmanProfil   Hantar PM kepada nurman   Quote dan BalasQuote

kumpulansenyum
Warga 4 Bintang
Menyertai: 17.05.2006
Ahli No: 24414
Posting: 305
Dari: UKM

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 25-11-10 22:07


tanda-tanda kiamat semakin dekat lah tu...


-----------------
Jom masuk syurga...


Bookmark and Share

    


  Member Information For kumpulansenyumProfil   Hantar PM kepada kumpulansenyum   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.128977 saat. Lajunya....