Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 08-07-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Dengan siapa anda bergaul, itulah ganmbaran masa depan anda
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 65
Ahli: 0
Jumlah: 65




  Yang Masuk Ke Sini
kasih_kekasih: 7 hari yang lalu
wyd1014: 15 hari yang lalu
haykal77: 23 hari yang lalu
Kakngah: 23 hari yang lalu
lidah-penghunus: 25 hari yang lalu


Isu dan Ehwal Semasa
Topik: TG Nik Aziz di Hina...Nauzubillah


Carian Forum

Moderator: Administrator, hafeezzul
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Isu dan Ehwal Semasa
    »» TG Nik Aziz di Hina...Nauzubillah

Please Mendaftar To Post


Oleh TG Nik Aziz di Hina...Nauzubillah

mdfakhri
WARGA SETIA
Menyertai: 25.03.2006
Ahli No: 23701
Posting: 1082
Dari: Terengganu Darul Iman

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 08-02-10 13:16


apa nak jadi dengan umat manusia sekarang....
ulamak dihina...apa nak jadi...umat akhir zaman...
jangan lah buat gini...kebebasan berblog tu kena juga...
sekarang pembuat blog ikut suka saja nak buat apa-apa....

geram....
http://jeffrydamien09.blogspot.com/2010/02/pak-ajis-dah-kecut-perpaduan-dah.html


-----------------
http://www.zazizukeropok.blogspot.com

SeKalI AnDa TeRjAtUh,jaNgAn JatUh uNtuK BeRkaLi-KaLi


Bookmark and Share

    


  Member Information For mdfakhriProfil   Hantar PM kepada mdfakhri   Quote dan BalasQuote

wuzaraa
WARGA SETIA
Menyertai: 20.02.2008
Ahli No: 32664
Posting: 1829
Dari: Asia Tenggara

Johor  


posticon Posting pada: 08-02-10 13:46


Pada 08-02-10 13:16 , mdfakhri posting:

!!! QUOTE !!!

apa nak jadi dengan umat manusia sekarang....
ulamak dihina...apa nak jadi...umat akhir zaman...
jangan lah buat gini...kebebasan berblog tu kena juga...
sekarang pembuat blog ikut suka saja nak buat apa-apa....

geram....
http://jeffrydamien09.blogspot.com/2010/02/pak-ajis-dah-kecut-perpaduan-dah.html



Itu sekadar paparan akhlaq orang UMNO.

Bookmark and Share

    


  Member Information For wuzaraaProfil   Hantar PM kepada wuzaraa   Quote dan BalasQuote

hurul_inn
Warga 3 Bintang
Menyertai: 13.03.2008
Ahli No: 32879
Posting: 107
Dari: Darul Iman-Darul Naim-Darul Ehsan-Darul Iman

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 08-02-10 16:07


Sangat keterlaluan.....
dunia akhir zaman....
ulama' dihina dan dikeji....
orang yang melakukan maksiat dipuji...

Bookmark and Share

    


  Member Information For hurul_innProfil   Hantar PM kepada hurul_inn   Quote dan BalasQuote

hafeezzul

Menyertai: 07.03.2004
Ahli No: 7815
Posting: 2189
Dari: PERAK DARUL RIDZUAN

Perak  


posticon Posting pada: 08-02-10 22:21


kasihan nya gambar TGNA mereka buat macam itu...agak-agak lah...

Bookmark and Share

    


  Member Information For hafeezzulProfil   Hantar PM kepada hafeezzul   Quote dan BalasQuote

myhoney
WARGA SETIA
Menyertai: 05.06.2008
Ahli No: 33649
Posting: 1324
Dari: malaysia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 08-02-10 22:54


saya tidaklah sayu sangat melihat perbuatan mereka-mereka yang tolol ini ... mereka bukanlah golongan yang takutkan Allah.... jesteru itu memang pun rupa mereka dan bahasa tulisan mereka 'begini'.

tapi saya lebih terhiris jika ada golongan yang mengaku faham agama dan memperjuangkan agama...namun tanpa mempedulikan adab dan akhlak terhadap ulama ini turut mencerca dan melabelkan tok guru dengan gelaran yang 'menghina'.... itu sangat tak patut..


-----------------
orang-orang yang apabila disebut nama Allah gementarlah hati-hati mereka & apabila dibacakan pada mereka ayat-ayatNya, bertambah keimanan mereka. (Al-Anfal :2)


Bookmark and Share

    


  Member Information For myhoneyProfil   Hantar PM kepada myhoney   Quote dan BalasQuote

hafeezzul

Menyertai: 07.03.2004
Ahli No: 7815
Posting: 2189
Dari: PERAK DARUL RIDZUAN

Perak  


posticon Posting pada: 08-02-10 23:04


Pada 08-02-10 22:54 , myhoney posting:

!!! QUOTE !!!



tapi saya lebih terhiris jika ada golongan yang mengaku faham agama dan memperjuangkan agama...namun tanpa mempedulikan adab dan akhlak terhadap ulama ini turut mencerca dan melabelkan tok guru dengan gelaran yang 'menghina'.... itu sangat tak patut..



Banyak sekarang golongan munafik talam dua muka ini...kejap masuk PAS kempen perjuang agama...lepas itu tak dapat apa nak..masuk parti lain pula..perjuang yang lain...macam-macam

Bookmark and Share

    


  Member Information For hafeezzulProfil   Hantar PM kepada hafeezzul   Quote dan BalasQuote

ikhwan_islam
Warga 5 Bintang
Menyertai: 05.02.2009
Ahli No: 37043
Posting: 360
Dari: KUIS Bangi

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 08-02-10 23:15


umat islam kat sudut sini, hina umat islam yang kat sudut sana.
orang yang belum islam berkata "kenapa lah orang-orang islam ni macam ni, islam mana yang betul tu? "

Bookmark and Share

    


  Member Information For ikhwan_islamProfil   Hantar PM kepada ikhwan_islam   Quote dan BalasQuote

myhoney
WARGA SETIA
Menyertai: 05.06.2008
Ahli No: 33649
Posting: 1324
Dari: malaysia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 09-02-10 00:06


Pada 08-02-10 23:15 , ikhwan_islam posting:

!!! QUOTE !!!

umat islam kat sudut sini, hina umat islam yang kat sudut sana.
orang yang belum islam berkata "Kenapa lah orang-orang islam ni macam ni, islam mana yang betul tu? "


kalau ada org belum Islam tanya macam ni ...ikhwan islam nak jawab apa :berfikir:


-----------------
orang-orang yang apabila disebut nama Allah gementarlah hati-hati mereka & apabila dibacakan pada mereka ayat-ayatNya, bertambah keimanan mereka. (Al-Anfal :2)


Bookmark and Share

    


  Member Information For myhoneyProfil   Hantar PM kepada myhoney   Quote dan BalasQuote

panglima_garang
Warga 4 Bintang
Menyertai: 12.12.2009
Ahli No: 38628
Posting: 154
Dari: KEDAH

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 09-02-10 22:32


Pada 09-02-10 00:06 , myhoney posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 08-02-10 23:15 , ikhwan_islam posting:

!!! QUOTE !!!

umat islam kat sudut sini, hina umat islam yang kat sudut sana.
orang yang belum islam berkata "Kenapa lah orang-orang islam ni macam ni, islam mana yang betul tu? "


kalau ada org belum Islam tanya macam ni ...ikhwan islam nak jawab apa :berfikir:



Ini kerana adanya sistem demokrasi kapitalis yang dijadikan wadah dalam hidup..sistem buatan manusia yang kufur lagi menyesatkan..tu sebab umat Islam dalam berbagai posisi bercakaran..

Setuju?


-----------------
"MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH"


Bookmark and Share

    


  Member Information For panglima_garangProfil   Hantar PM kepada panglima_garang   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 20-02-10 15:05


haa,dan dia hasil didikan dari mamak kerala tu.......bila tulis nama orang macam tgna tu,macam-macam ayat hinaan keluar


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

muhdevori
Warga 1 Bintang
Menyertai: 12.12.2009
Ahli No: 38634
Posting: 26
Dari: kl

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 20-02-10 21:47


baru dengar cerita smalam..
xsgka sampai macam itu sekali ulamak dihina

Bookmark and Share

    


  Member Information For muhdevoriProfil   Hantar PM kepada muhdevori   Quote dan BalasQuote

albarlasy
Warga 4 Bintang
Menyertai: 13.08.2005
Ahli No: 18103
Posting: 248
Dari: dunia fana'

egypt   avatar


posticon Posting pada: 21-02-10 01:03


Pada 08-02-10 23:04 , hafeezzul posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 08-02-10 22:54 , myhoney posting:

!!! QUOTE !!!



tapi saya lebih terhiris jika ada golongan yang mengaku faham agama dan memperjuangkan agama...namun tanpa mempedulikan adab dan akhlak terhadap ulama ini turut mencerca dan melabelkan tok guru dengan gelaran yang 'menghina'.... itu sangat tak patut..



Banyak sekarang golongan munafik talam dua muka ini...kejap masuk PAS kempen perjuang agama...lepas itu tak dapat apa nak..masuk parti lain pula..perjuang yang lain...macam-macam


kadang-kadang ada dari kalangan ahli jemaah sendiri yang tanpa segan silu mengkritik dengan maha hebatnya pada pimpinan jemaah..

langsung tak ada adab dalam berjemaah,ni lah hasilnya bla orang suruh pergi tamrin taknak..akhirnya para pemimpin jemaah dikritik ikut nafsu..adab dan wala pun entah ke mana..:membisu:


-----------------
jangan menyesal jadi manusia


Bookmark and Share

    


  Member Information For albarlasyProfil   Hantar PM kepada albarlasy   Quote dan BalasQuote

acok_86
WARGA SETIA
Menyertai: 29.06.2006
Ahli No: 25020
Posting: 565
Dari: tawau,SABAH BAH

Sabah   avatar


posticon Posting pada: 21-02-10 01:34


1. penghinaan terhadap org berjuang adalah lumrah, kerana perjuangan tidak dihamparkan dengan karpet merah

2. isteri kepada perjuangan adalah ISA,LOKAP,GAS PEMEDIH MATA,DICEMUH,difitnah..

3. Beruntunglah kepada manusia yang sanggup melalui semua itu termasuklah TGNA yang disayangi..

4. semoga kita juga mampu melalui perjuangan ini..

Bookmark and Share

    


  Member Information For acok_86Profil   Hantar PM kepada acok_86   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.125218 saat. Lajunya....