Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 08-07-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Allah don't give us what we want, instead He gives us what we need
-- Spaghetigoreng (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 68
Ahli: 0
Jumlah: 68




  Yang Masuk Ke Sini
kasih_kekasih: 7 hari yang lalu
wyd1014: 15 hari yang lalu
haykal77: 23 hari yang lalu
Kakngah: 23 hari yang lalu
lidah-penghunus: 25 hari yang lalu


Suara Hatiku
Topik: mari kita buka club.


Carian Forum

Moderator: Administrator, zulman
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Suara Hatiku
    »» mari kita buka club.

Please Mendaftar To Post


Oleh mari kita buka club.

miss_pedusi
Warga 3 Bintang
Menyertai: 10.02.2009
Ahli No: 37102
Posting: 74
Dari: putrajaya

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 25-02-09 12:25


siapa yang masih single @ baru break up @ patah hati etc..
mari kita buka club baru disini.

(kak imannoraina, saya dah bersuara ye.. hehe)

tak ada member charge.
kita boleh buat aktiviti yang kita suka..
single itu best..
hehe.. :lol:


-----------------
kita mahukan hari yang cerah. hakikatnya Tuhan tahu hujan perlu diturunkan.
...Tuhan lebih mengetahui bahawa kesusahan itulah yang mengajar erti


Bookmark and Share

    


  Member Information For miss_pedusiProfil   Hantar PM kepada miss_pedusi   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 25-02-09 13:38


Dah bermacam-macam kelab dah rasanya..

Bagi yang masih single..
Teruskan pencarian anda..
semoga berjumpa dengan 'mr right'

bagi yang patah hati..
Jangan bersedih..
Usaha lagi sebaik mungkin..

Pendek kata..
Usah mengalah dalam berjuang..
(berjuang ke..?) :berfikir:
banyakkan berdoa.. berdoa.. dan berdoa..
Moga tercapai apa yang diidamkan..

Tak usah menubuhkan persatuan/kelab..
Takut banyak menimbulkan fitnah..
Takut banyak mendatangkan keburukkan daripada kebaikkan..
Andai ingin meluahkan rasa hati..
Silakan..
Luahkan saja.. ;-)



Bookmark and Share

    


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

miss_pedusi
Warga 3 Bintang
Menyertai: 10.02.2009
Ahli No: 37102
Posting: 74
Dari: putrajaya

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 25-02-09 14:44


Maaf.. mungkin salah tafsir niat tu..
saya maksudkan kalau ada apa-apa cdngn yang boleh menambah baik dan memberi kata-kata smngt boleh diposkan di sini..
seperti nak cdngkan untuk buat hari keluarga untuk mslimah.
berkongsi fkiran dmi kbaikan, etc..

maaf kalau ada yang tersalah sngka...
tak ada niat apa-apa pun..

Bookmark and Share

    


  Member Information For miss_pedusiProfil   Hantar PM kepada miss_pedusi   Quote dan BalasQuote

imannoraina
Warga 4 Bintang
Menyertai: 27.08.2004
Ahli No: 10752
Posting: 226
Dari: Bumi ALLAH

Kedah  


posticon Posting pada: 25-02-09 15:56


Pada 25-02-09 14:44 , miss_pedusi posting:

!!! QUOTE !!!

Maaf.. mungkin salah tafsir niat tu..
saya maksudkan kalau ada apa-apa cdngn yang boleh menambah baik dan memberi kata-kata smngt boleh diposkan di sini..
seperti nak cdngkan untuk buat hari keluarga untuk mslimah.
berkongsi fkiran dmi kbaikan, etc..

maaf kalau ada yang tersalah sngka...
tak ada niat apa-apa pun..



-----------------
Tiada yang lebih bahagia dan bernilai selain mendapat keberkatan dan keredhaan ALLAH S.W.T


Bookmark and Share

    


  Member Information For imannorainaProfil   Hantar PM kepada imannoraina   Quote dan BalasQuote

imannoraina
Warga 4 Bintang
Menyertai: 27.08.2004
Ahli No: 10752
Posting: 226
Dari: Bumi ALLAH

Kedah  


posticon Posting pada: 25-02-09 15:58


Pada 25-02-09 14:44 , miss_pedusi posting:

!!! QUOTE !!!

Maaf.. mungkin salah tafsir niat tu..
saya maksudkan kalau ada apa-apa cdngn yang boleh menambah baik dan memberi kata-kata smngt boleh diposkan di sini..
seperti nak cdngkan untuk buat hari keluarga untuk mslimah.
berkongsi fkiran dmi kbaikan, etc..

maaf kalau ada yang tersalah sngka...
tak ada niat apa-apa pun..


betul kata miss pedusi tu..semangat dan nasihat tu dari warga ukhwah ni juga salah satu pertolongan..saling bantu membantu,, :-)


-----------------
Tiada yang lebih bahagia dan bernilai selain mendapat keberkatan dan keredhaan ALLAH S.W.T


Bookmark and Share

    


  Member Information For imannorainaProfil   Hantar PM kepada imannoraina   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 25-02-09 16:14


Terpulang..
saya tak berhak menghalang..
segalanya terpulang pada individu pilihan masing-masing..
tapi bagi saya cukuplah dengan apa yang ada..
tunjukkan di mana kepentingannya?
bagaimana pula dengan kelab ini?
http://www.ukhwah.com/viewtopic.php?forum=59&topic=41066


maaf..
andai tersinggung dengan saya..



Bookmark and Share

    


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 25-02-09 16:17


Pada 25-02-09 15:58 , imannoraina posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 25-02-09 14:44 , miss_pedusi posting:

!!! QUOTE !!!

Maaf.. mungkin salah tafsir niat tu..
saya maksudkan kalau ada apa-apa cdngn yang boleh menambah baik dan memberi kata-kata smngt boleh diposkan di sini..
seperti nak cdngkan untuk buat hari keluarga untuk mslimah.
berkongsi fkiran dmi kbaikan, etc..

maaf kalau ada yang tersalah sngka...
tak ada niat apa-apa pun..


betul kata miss pedusi tu..semangat dan nasihat tu dari warga ukhwah ni juga salah satu pertolongan..saling bantu membantu,, :-)



iye .. silakan..
saya juga sudi membantu selagi saya mampu..
ikhlas.. ;-)

maaf sekali lagi
ini pada pandangan peribadi saya..



Bookmark and Share

    


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

Faizah_Azlan
Warga 2 Bintang
Menyertai: 12.02.2009
Ahli No: 37142
Posting: 44
Dari: Kulai, Johor

Johor  


posticon Posting pada: 25-02-09 16:20


salam...

tak perlu ada rasa tak puas hati...
tapi sebelum nak buat sesuatu kelab fikir buruk & baiknya..
kalau mendatangkan faedah & manfaat pada semua tak salah rasanya...
tepuk dada tanya diri sendiri...


..........................................................................................
"SESUNGGUHNYA SETIAP PERKARA ITU DIMULAKAN DENGAN NIAT"

Bookmark and Share

    


  Member Information For Faizah_AzlanProfil   Hantar PM kepada Faizah_Azlan   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083101 saat. Lajunya....