Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 11-08-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Perbezaan antara orang yang berjaya dengan orang yang gagal terletak pada rohaninya. Apa yang difikir menentukan apa yang akan dicapai.
-- Hamka

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 45
Ahli: 0
Jumlah: 45




  Yang Masuk Ke Sini
lidah-penghunus: 3 hari yang lalu
muslimiman: 18 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 19 hari yang lalu
nur_tinta: 25 hari yang lalu


Kaki Jiwang Karat!!
Topik: bila awek sembunyi rahsia.


Carian Forum

Moderator: Administrator, syemarly
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Kaki Jiwang Karat!!
    »» bila awek sembunyi rahsia.

Please Mendaftar To Post


Oleh bila awek sembunyi rahsia.

Fattul_Bari
Warga 3 Bintang
Menyertai: 23.09.2008
Ahli No: 35124
Posting: 100
Dari: NEGERI PASIR DUA BUTIR

turkey   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 15:24


Sama ada sedar atau tidak berpasangan ni banyak dugaan tambah pula mengetahui pilihan hati punyai cerita silam yang dasyat serta kelemahan peribadi yang dirasiakan..

tambahan pula ada yang bertunang mengetahui teman wanita masih berhubung bekas teman lelaki yang dulu.sudah tu cuba menyemunyikan keadaan sebenar.

apa akan terjadi jika semua rahsia terbongkar?

Bookmark and Share

    


  Member Information For Fattul_BariProfil   Hantar PM kepada Fattul_Bari   Quote dan BalasQuote

LinCikedot
WARGA SETIA
Menyertai: 03.09.2006
Ahli No: 26163
Posting: 811
Dari: Atap Rumbia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 15:30


kalau semua rahsia terbongkar bermakna sudah tiada rahsia lagi lah..huhu...

Bookmark and Share

    


  Member Information For LinCikedotProfil   Hantar PM kepada LinCikedot   Quote dan BalasQuote

Fattul_Bari
Warga 3 Bintang
Menyertai: 23.09.2008
Ahli No: 35124
Posting: 100
Dari: NEGERI PASIR DUA BUTIR

turkey   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 15:34


Pada 23-09-08 15:30 , LinCikedot posting:

!!! QUOTE !!!

kalau semua rahsia terbongkar bermakna sudah tiada rahsia lagi lah..huhu...
alamat nak mampus lah tu.

Bookmark and Share

    


  Member Information For Fattul_BariProfil   Hantar PM kepada Fattul_Bari   Quote dan BalasQuote

LinCikedot
WARGA SETIA
Menyertai: 03.09.2006
Ahli No: 26163
Posting: 811
Dari: Atap Rumbia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 15:39


kalau dah tahu macam tu lain kali berhati-hatilah dalam setiap tutur kata jangan sampai terkena batang hidung sendiri...kejujuran dan keikhlasan tu penting.

Bookmark and Share

    


  Member Information For LinCikedotProfil   Hantar PM kepada LinCikedot   Quote dan BalasQuote

umar_khalil
WARGA SETIA
Menyertai: 14.01.2008
Ahli No: 32313
Posting: 1204

NegeriSembilan   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 15:42


da kantoi.....ngaku saja lah....yang perempuan tu pergi contact xbf buat apa?eiii topik ni tak berapa ok lah..

Bookmark and Share

    


  Member Information For umar_khalilProfil   Hantar PM kepada umar_khalil   Quote dan BalasQuote

LinCikedot
WARGA SETIA
Menyertai: 03.09.2006
Ahli No: 26163
Posting: 811
Dari: Atap Rumbia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 15:44


ye..betul tu UK..sekarang ni kes macam ni bukan kena kat batang hidung lelaki saja atau perempuan saja..kedua-duanya sekali.

Bookmark and Share

    


  Member Information For LinCikedotProfil   Hantar PM kepada LinCikedot   Quote dan BalasQuote

KIKO
Warga 4 Bintang
Menyertai: 03.02.2005
Ahli No: 14072
Posting: 251
Dari: Kota Kinabalu Sabah...

Sabah   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 15:45


Kalau udah bertunang masi lagi boleh d maafkan,)tatapiii bila udah kawin masi berhubung :-| mestilah marahhh enda patut Kalau boleh isteri untuk suami saja tiada contact2 dengan tphone...keluar rumah kena pakai tudung atau purda :-D ....Kalau ada lelakii yang nak dekat-dekat ngorat2 isteri aku...Aku :berfikir:


-----------------
IsWaRa miRaGe TuRbO cHaRGer 4g63.


Bookmark and Share

    


  Member Information For KIKOProfil   Hantar PM kepada KIKO   Quote dan BalasQuote

arfah_razali
Warga 1 Bintang
Menyertai: 08.09.2008
Ahli No: 34855
Posting: 31
Dari: selangor

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 23-09-08 16:07


hmmm.....susah jugak kan nak cari yang betul-betul jujur...kadang-kadang perkara yang dirahsiakan demi kebaikan jugak..ye tak?
wallahua'alam...

Bookmark and Share

    


  Member Information For arfah_razaliProfil   Hantar PM kepada arfah_razali   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 16:16


berpasangan perlu ada kejujuran. kejujuran wujud bila ada kesefahaman. kesefahaman datang bila ada keserasian. keserasian jelas bila ditunjukkan dengan perbuatan.

setiap org pastinya ada rahsia sendiri. tak kira suami isteri sekalipun. jika rahsia itu mendatangkan aib,baik didiamkan sahaja. bila ter'kantoi' ceritakanlah dengan rasa ikhlas dan jujur bagi suami/isteri tu tidak kecewa lagi.
wujudkan rasa percaya pada pasangan kita.

jangan dicari masalah lain jika masalah lain pun masih kelam kabut untuk diselesaikan. fikirkan apa nawaitu kita bila hendak membuat tindakan.

Bookmark and Share

    


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

buttermaid
Warga 1 Bintang
Menyertai: 15.05.2008
Ahli No: 33476
Posting: 22
Dari: Perak

malaysia  


posticon Posting pada: 23-09-08 16:55


dah bertunang.. contact ex-bf.. kena tau untuk apa.. kalau niat ikhlas, memang ada hal penting, takkan itu pun nak marah.. kalau saja nak mengada2, memang patutlah kena marah.. kena tengok niat lah..

tapi kalau awek itu jujur, dia tak takut pun kalau kantoi. pasal dia tak rasa bersalah contact ex-bf tanpa ada apa-apa niat serong pun.. contohnya; dia mesej ex-bf untuk bagitau bila kenduri kawin dia.. nak menjemput lah.. takkan itu pun tunang dia nak marah agaknya..

Bookmark and Share

    


  Member Information For buttermaidProfil   Hantar PM kepada buttermaid   Quote dan BalasQuote

udang_kara
Warga 2 Bintang
Menyertai: 27.12.2003
Ahli No: 6022
Posting: 57
Dari: Putrajaya

Kedah  


posticon Posting pada: 23-09-08 17:01


tak semua rahsia perlu didedahkan. lagi-lagi org laki. mistik sikit. ehehe

Bookmark and Share

    


  Member Information For udang_karaProfil   Hantar PM kepada udang_kara   Quote dan BalasQuote

umar_khalil
WARGA SETIA
Menyertai: 14.01.2008
Ahli No: 32313
Posting: 1204

NegeriSembilan   avatar


posticon Posting pada: 23-09-08 17:05


memang lah..kalau da rahsia mengaibkan dari,,buat apa nak dedahkan?simpan dan jadikan sejarah saja.....kalau boleh simpan dalam peti besi...simpan saja dalam peti besi,,dan jangan bukak2,,org perempuan ye,,,kan ayat sikit,,bagitahu rahsia...tak ada mistiknye lelaki ni,,,cuma ego saja..kalau rahsia terkantoi,,,,habis lah,,,

lagi-lagi kalau lelaki pasang banyak gf,,,,brahsia kan pandai,,,org pom jangan lah marah,,bagi bf kamu semua peluang,,,,apa salahnya mereka bjinak2 dalam berpoligami....hahahahahahahahahaha.......


p/s:kalau rasa tak betul...jangan ikut pendapat ni,,ngeh3x...tepuk dada tanya iman k...

Bookmark and Share

    


  Member Information For umar_khalilProfil   Hantar PM kepada umar_khalil   Quote dan BalasQuote

miss_nuyu
Warga 3 Bintang
Menyertai: 18.09.2008
Ahli No: 35045
Posting: 80
Dari: Terengganu

Terengganu  


posticon Posting pada: 06-10-08 10:22


ada yang dah terkena ke????/huhuhu........boleh lah cerita ckt pngalaman 2....

Bookmark and Share

    


  Member Information For miss_nuyuProfil   Hantar PM kepada miss_nuyu   Quote dan BalasQuote

nur_kamila
Warga 2 Bintang
Menyertai: 06.10.2008
Ahli No: 35250
Posting: 62
Dari: kemaman

Terengganu  


posticon Posting pada: 06-10-08 12:33


macam ada pengalaman saja..hehehehe...Kalau rahsia dah bocor nak buat macam mana..2 awal-awal tak hendak pakai pampers..hehehehe

Bookmark and Share

    


  Member Information For nur_kamilaProfil   Hantar PM kepada nur_kamila   Quote dan BalasQuote

Daeng_Jati
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 17.02.2004
Ahli No: 7336
Posting: 9704
Dari: UKM, Bangi

brunei   avatar


posticon Posting pada: 06-10-08 12:42


Pada 23-09-08 15:24 , Fattul_Bari posting:

!!! QUOTE !!!

Sama ada sedar atau tidak berpasangan ni banyak dugaan tambah pula mengetahui pilihan hati punyai cerita silam yang dasyat serta kelemahan peribadi yang dirasiakan..

tambahan pula ada yang bertunang mengetahui teman wanita masih berhubung bekas teman lelaki yang dulu.sudah tu cuba menyemunyikan keadaan sebenar.

apa akan terjadi jika semua rahsia terbongkar?

bagi pelempang saja kat awek tu. tak pun ceraikannye. buat apa nak takut2. kita pandai declare dan pandai2 jugelah bercerai. Tengok macam teman, berhati kering saja ceraikan awek sebab teman yang mulakan dulu. hehehehe kejam sungguh!


-----------------
Photobucket


Bookmark and Share

    


  Member Information For Daeng_JatiProfil   Hantar PM kepada Daeng_Jati   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 06-10-08 12:45


Pada 06-10-08 12:33 , nur_kamila posting:

!!! QUOTE !!!

macam ada pengalaman saja..hehehehe...Kalau rahsia dah bocor nak buat macam mana..2 awal-awal tak hendak pakai pampers..hehehehe



hehe :-D .. sediakan payung sebelum ujan..


p/s: ada kaitan ke? :-D :-D



Bookmark and Share

    


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.111404 saat. Lajunya....