Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 13-04-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Burung yang akan mati hanya berjalan, tidak lagi terbang
-- Peribahasa Red Indian

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 71
Ahli: 0
Jumlah: 71




  Yang Masuk Ke Sini
muslimin23: 19 hari yang lalu
ronniefinancehome: 30 hari yang lalu
MTMKi: 41 hari yang lalu
usop79: 42 hari yang lalu


Teka-Teki
Topik: diver!!!!


Carian Forum

Moderator: Administrator, nordalily
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Teka-Teki
    »» diver!!!!

Please Mendaftar To Post


Oleh diver!!!!

jannahnobel
Warga 3 Bintang
Menyertai: 14.09.2007
Ahli No: 31060
Posting: 80
Dari: Bumi Allah_mencari ilmu

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 12-09-08 17:16


salam semua...

ada seorang diver ini....
dah nama pun diverkan...mstila nak scuba diving dan mstila dia galas scuba yang berat tu kan...

tau kan diver terjun macam mana....
dia trjun dari arah belakang...fikir-fikir lah ...kenapa dia xtrjun dari arah depan????


-----------------
KeGeMbIrAaN yAnG bErCaHaYa


Bookmark and Share

    


  Member Information For jannahnobelProfil   Hantar PM kepada jannahnobel   Quote dan BalasQuote

sayatetapsaya
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 12.05.2004
Ahli No: 8934
Posting: 5682

italy  


posticon Posting pada: 12-09-08 17:19


Assalamualaikum
sebab kalau terjun dari arah depan tak nama scuba diving lah kan..namanya terjun tiruk.. :jangan:



Bookmark and Share

    


  Member Information For sayatetapsayaProfil   Hantar PM kepada sayatetapsaya   Quote dan BalasQuote

amancalledboy
Warga 3 Bintang
Menyertai: 06.07.2008
Ahli No: 33940
Posting: 128
Dari: bumi Allah

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 12-09-08 17:22


sebab tong oxygen kat belakang tu berat..Kalau terjun dari arah depan..nanti terhantuk pulak kepala..xsempat nak dive..uhukk..

Bookmark and Share

    


  Member Information For amancalledboyProfil   Hantar PM kepada amancalledboy   Quote dan BalasQuote

jannahnobel
Warga 3 Bintang
Menyertai: 14.09.2007
Ahli No: 31060
Posting: 80
Dari: Bumi Allah_mencari ilmu

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 15-09-08 17:55


amancalledboy....
jwpan tu ok tapi tetap salah....heheheh

lagi-lagi jawapan....

Bookmark and Share

    


  Member Information For jannahnobelProfil   Hantar PM kepada jannahnobel   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08171 saat. Lajunya....