Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-04-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Setiap awal tahun Allah SWT menghadiahkan 8760 hadiah amat berharga untuk setahun. Bagaimana anda menggunakan 8760 jam itulah yang menentukan kemajuan atau kemunduran hidup
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 53
Ahli: 0
Jumlah: 53




  Yang Masuk Ke Sini
muslimin23: 28 hari yang lalu
ronniefinancehome: 39 hari yang lalu
MTMKi: 49 hari yang lalu
usop79: 50 hari yang lalu


Kaki Jiwang Karat!!
Topik: wajah kesayangan yang sedang tidur


Carian Forum

Moderator: Administrator, syemarly
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Kaki Jiwang Karat!!
    »» wajah kesayangan yang sedang tidur

Please Mendaftar To Post


Oleh wajah kesayangan yang sedang tidur

mujahidah_muslimah
WARGA SETIA
Menyertai: 21.05.2003
Ahli No: 693
Posting: 678
Dari: Bumi Allah

pakistan   avatar


posticon Posting pada: 04-06-08 21:51


Dalam sehari, pernah tak kita jadualkan waktu kita untuk merenung wajah kesayangan kita yang sedang tidur. Pada ketika itu, hati akan berasa sejuk dan damai melihat wajah tulen yang penuh dengan ketulusan..

Fatiha sangat gembira melihat wajah mak sewaktu tidur. Pada waktu tu, jelas terlihat wajah mak yang sangat berbeza sewaktu usia Fatiha 10 tahun dulu. Sinar kulitnya sudah mula pudar. Jalur kedutan sudah mula terpamer. Hasil kehidupannya membesarkan Fatiha.

Cubalah, renungi wajah kesayangan kita dan selami perasaanya...

semoga ada baiknya...

untuk suami atau isteri, melihat wajah pasangan masing-masing dikira ibadah.
untuk anak-anak, melihat wajah ibu bapa juga dikira sebagai ibadah yang besar..

waallahua'lam


-----------------
I'm glad to be me..
Jaga diri, jaga iman, Jaga hati. Tebarkan salam
[email protected]


Bookmark and Share

    


  Member Information For mujahidah_muslimahProfil   Hantar PM kepada mujahidah_muslimah   Quote dan BalasQuote

sirat82
WARGA SETIA
Menyertai: 17.04.2006
Ahli No: 24251
Posting: 869
Dari: Puncak Jalil

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 04-06-08 21:55


Uish... tiba-tiba muncul tajuk ni tatkala malaysia kecoh dengan harga minyak. Ingatkan tadi wajah 'kesayangan' (yakni paklah) tengah tidor. rupa-rupanya memang wajah kesayangan yang betul..

ps:- sian paklah, asal cakap pasal tidor saja mesti terkait secara tak langsong kat dia.

Bookmark and Share

    


  Member Information For sirat82Profil   Hantar PM kepada sirat82   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 04-01-09 20:29


erk saya bukan jenis yang suka memerhati orang tidur ... kalau memerhati,kompem saya pun boleh terlelap sebelah.. :sopan:
apa yang saya perasan,uban-uban di kepala sebanyak tak terhitung.. dan muka semakin berkedut.. bila lama tak balik kampung,nampak lah perbezaan yang ketara..



Bookmark and Share

    


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

Syairadhan
Warga 1 Bintang
Menyertai: 07.02.2009
Ahli No: 37067
Posting: 39
Dari: Malaysia

Selangor  


posticon Posting pada: 07-02-09 15:10


oh... betul tu tetapi dah memang betul Pak Lah suka tidur. Tidur, tidur dan tidur. Oh.. macam tu.. Saya buat salah lagi. Ada ke patut saya fikir lain ketika tidur. ok. saya akan cuba bayangkan wajah emak saya..

Bookmark and Share

    


  Member Information For SyairadhanProfil   Hantar PM kepada Syairadhan   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 2.184324 saat. Lajunya....