Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 28-10-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yang beriman.
-- ali-Imran: 139

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Kuyi
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43139

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 53
Ahli: 0
Jumlah: 53




  Yang Masuk Ke Sini
umy_1510: 14 jam, 46 minit yang lalu


Jejak Ukhwah
Topik: rahsia lahir bulan januari..


Carian Forum

Moderator: Administrator, halesolurun_84
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Jejak Ukhwah
    »» rahsia lahir bulan januari..

Please Mendaftar To Post


Oleh rahsia lahir bulan januari..

nasyrah
Warga 3 Bintang
Menyertai: 23.07.2005
Ahli No: 17520
Posting: 109
Dari: SELANGOR, JOHOR DAN PERAK

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 03-09-05 16:02


assalamualaikum dan selamat petang... salam ukhwah buat semua. siapa lahir bulan satu? angkat tangan... jomlah berkongsi ciri-ciri atau sifat peribadi anda..nasyrah lahir pada 12 januari 1984. saya ni suka budak-budak, tak suka tengok benda-denda sepah, dan agak sensitif tapi rajin mengemas tau. saya jugak senang berkawan, ala-ala peramah juga lah..sifat cemburu pun ada..anda bagaimana...jomlah kongsi pendapat. agaknya-agaknya kita ada persamaan.. :-P :lol: :lol: ;-)


-----------------
HIDUPKU MATIKU HANYA KERANANYA...PETUNJUK DARINYA YANG KU HARAPKAN DALAM MENITI LIKU-LIKU KEHIDUPAN...:)
[ Telah diedit oleh: nasyrah pada 03-09-05 17:06 ]


Bookmark and Share

    


  Member Information For nasyrahProfil   Hantar PM kepada nasyrah   Quote dan BalasQuote

fairuzah
WARGA SETIA
Menyertai: 15.02.2004
Ahli No: 7304
Posting: 440
Dari: negeri sembilan

syria   avatar


posticon Posting pada: 03-09-05 18:11


assalamualaikum wbt...

lahir pada 22 januari 1986...

saya tak tau sama ada sesiapa yang lahir pada bulan yang tertentu mempunyai persamaan sifat yang tertentu...bunyik macam mengarut saja...

tapi tak mengapa lah...dah awak nak saya kongsi saya kongsi lah...

saya suka budak, budak pun suka saya...
banyak member...tak suka gaduh2...tak pernah 'berpuak2' sesama kawan...
peramah
selamber
kuat juga cemburu
agak sensitif
kepala angin (kadang-kadang)
suka tolong orang
dan macam-macam lagi lah...

Bookmark and Share

    


  Member Information For fairuzahProfil   Hantar PM kepada fairuzah   Quote dan BalasQuote

Hasrulllah92
Warga 2 Bintang
Menyertai: 20.08.2006
Ahli No: 25933
Posting: 49
Dari: ATAS BUMIE

Pahang  


posticon Posting pada: 23-12-06 21:08


ana lahir dalam 7 januari 1992,
1.ana tak suka budak-budak tapi yang peliknya budak-budak suka ana??
2.ana tak suka kalau kawan berpuak-puak
3.ana kuat lah jugak cemburu
4. mudah simpat dengan mana-mana golongan
5.selamba serius
6.ana ni keras kepala jugak

Bookmark and Share

    


  Member Information For Hasrulllah92Profil   Hantar PM kepada Hasrulllah92   Quote dan BalasQuote

nailah_miz
Warga 4 Bintang
Menyertai: 09.04.2004
Ahli No: 8296
Posting: 335
Dari: Universiti Utara Malaysia

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 23-12-06 22:03


Ana lahir 2 Januari 1984

Ana memang suka sangat kat budak-budak.. sebab dia org cute sangat..
Cita2 ana nak jadi pendidik sebenarnya.. tapi nmpknyer tak dapat agaknya..
Cemburu tu tak lah.. tapi ana ni agak sensitif pada org yang rapat dengan ana..
Serius agaknya.. Susah nak tersenyum.. Kena tengok jugak keadaan..
Ana paling tak suka org yang terlalu bergantung harap pada ana.. rimas..
Ana memang suka usaha sendiri apa yang ana nak..

Bookmark and Share

    


  Member Information For nailah_mizProfil   Hantar PM kepada nailah_miz   Quote dan BalasQuote

IrisS
Warga 2 Bintang
Menyertai: 10.03.2004
Ahli No: 7866
Posting: 57
Dari: PuLaU MuTiaRa

PulauPinang  


posticon Posting pada: 01-01-07 01:17


ana lahir 14 januari 1984..

ana suka budak-budak err geram tengok mereka nak cubit2 saja..
kuat cemburu juga..
sensitif..
agak kepala angin..
tak suka tempat yang crowded.. huhuhu

Bookmark and Share

    


  Member Information For IrisSProfil   Hantar PM kepada IrisS   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.10931 saat. Lajunya....