Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 05-07-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Kebahagiaan yang sebenar lagi utama terletak pada kemenangan dalam memerangi hawa nafsu dan menahan kehendak-kehendak yang berlebih-lebihan."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 60
Ahli: 0
Jumlah: 60




  Yang Masuk Ke Sini
kasih_kekasih: 3 hari yang lalu
wyd1014: 11 hari yang lalu
haykal77: 19 hari yang lalu
Kakngah: 19 hari yang lalu
lidah-penghunus: 21 hari yang lalu


Kembalilah...
Topik: Pelajar SK Rantau Panjang, Batang Berjuntai, batch 89


Carian Forum

Moderator: Administrator
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Kembalilah...
    »» Pelajar SK Rantau Panjang, Batang Berjuntai, batch 89

Please Mendaftar To Post


Oleh Pelajar SK Rantau Panjang, Batang Berjuntai, batch 89

uhud147
Warga 3 Bintang
Menyertai: 19.04.2005
Ahli No: 15907
Posting: 143
Dari: Kota Kinabalu

Sabah  


posticon Posting pada: 01-05-05 02:05



ke mane la agaknye menghilang kawan2 sekelas ana dulu ni? hilang terus, senyap sunyi sejuk beku mcm ais batu buat yg kenal mereka2 ni: haizuizwa masri, mohd zulidham, azizul basir, syahrul ainul bariah, mazwin, natasya majid, juraida asna bt marhaban, yuslan, syahrul affendi, lizawati ahmad, lizawati othman, juwita, rozarifah...tolong la email pade ana..ana rase ramai yg dah berjaya ni ini je nama2 yg masih ana ingat..lama sgt dah tak jumpa ni, since habis sekolah rendah... skarang dah tahun akhir kat u ingat lagi ke diorang dgn ana ni? tolong ye..

insan yg mengharap

Bookmark and Share

    


  Member Information For uhud147Profil   Hantar PM kepada uhud147   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.089787 saat. Lajunya....