Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 25-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika anda berhasrat untuk berjaya, jangan hanya memandang ke tangga tetapi belajarlah untuk menaiki tangga tersebut.
-- ummimq (Kaunselor)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 225
Ahli: 0
Jumlah: 225




  Yang Masuk Ke Sini
Rashdin: 1 hari, 18 jam, 2 minit yang lalu
khalifah: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 24 hari yang lalu

Bertudung yang tak sepertinya

assalamualaikum...maaf lah kiranya saya ni dikatakan keterlaluan membangkitkan isu yang memang dah jemu diutarakan... tapi makin dibiarkan makin menjadi. Sekarang ini memang bertudung tu dah jadi trend tapi kalau dah namanya bertudung tu, "tudung" lah semua sekali... bertudung tapi baju ketat tu apa cerita...seelok-eloknya, jaga lah nama baik rakan2 seIslam kita yang lain. Takut nanti ada yang pandang serong kat mereka2 yang tak bersalah.



Informasi Tambahan....
Tarikh Ditambah:27-07-05 00:00:00
Oleh: miezaunique ([email protected])
Markah: (2785 kali dibaca)
Opsyen: ( Cetak Hantar )
Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar


[ Kembali ke Indeks Pendapat/Ulasan ]

Bertudung yang tak sepertinya
Posting oleh abid_21 pada 31-07-11 23:10:12
Markah Saya:


islam menyuruh umatnya MENUTUP aurat, bukan MEMBUNGKUS aurat.

Bertudung yang tak sepertinya
Posting oleh elmyNS pada 25-12-10 10:25:08
Markah Saya:


Salam, bertudung menuruti suruhan Islam tetapi yang seluarnya ketat sendad macam ini cuba perbetulkan ya.

Bertudung yang tak sepertinya
Posting oleh znia80 pada 25-03-10 15:09:25
Markah Saya:


ye, perbuatan mereka tu keterlaluan, ada juga yang pakai tudung hisap shisa kat kedai mamak,
pening kepala menengoknyer

Bertudung yang tak sepertinya
Posting oleh rahim89 pada 20-12-05 17:22:08
Markah Saya:


assalamualaikum...bagus jugak isu ini di bangkitkan...kebanyakkan remaja sekarang bertudung but baju dan seluar yang di pakai oleh mereka seolah-olah menunjukkan mereka tak bertudung sepenuhnya...lepas itu depan famili bertudung dan sopan santun bila famili tak nampak masyaallah macam orang barat...semoga ALLAH mengurniakan nur keimanan.....jangan jadikan dengan bertudung kita manjadi baik...buat apa kalau bertudung but hati kita seperti orang tak bertamadun...memakai tudung wajib bagi kaum hawa dan mulia di cc agama ...





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.077535 saat. Lajunya....