Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-09-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Fungsi jangkaan bukanlah meramalkan masa depan, sebaliknya jangkaan mencipta masa depan itu sendiri
-- W W Wagar

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: abengoh
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43138

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 53
Ahli: 0
Jumlah: 53




  Yang Masuk Ke Sini
qudwah: 10 hari yang lalu
nadiahhazirah92: 21 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 21 hari yang lalu
eme86: 22 hari yang lalu
sunan-faqih: 27 hari yang lalu

Rancangan Audition yang lagho...

Assalamualaikum wbt... *Saya harap dapat berkongsi pendapat dengan sahabat2 dalam isu ini...Time kasih atas pendapat yang diberikan...* Sejak kebelakangan ini kita sering lihat di kaca-kaca TV, banyak rancangan hiburan yang diterbitkan...Salah satunye ialah rancangan Audition....saya tengok juga nak tahu sejauh mana rancangan tue...pada first time disiarkan peserta-pesertanya okeylah juga... tapi pada musim kedua nie memang teruk...peserta kebanyakannya terlalu over dan pakaian pun semakin 'seksa'...Lepas tue apelah yang disedihkan sangat bila ade yang tak dapat masuk ke peringkat seterusnye ade peserta yang sanggup peluk di antara lain jantina...tak sopan betoi...!!!kebanyakkannya sudah hilang pertimbangan dan tidak kenal halal atau haram di sisi agama...lebih mengejar kepopulariti dunia....paling sedih kebanyakkannya adalah dari kalangan orang Islam sendiri...tak taulah pe nak jadi...ikut sangat gaya orang putih.... Wassalam



Informasi Tambahan....
Tarikh Ditambah:11-05-05 00:00:00
Oleh: sufi_unic ([email protected])
Markah: (872 kali dibaca)
Opsyen: ( Cetak Hantar )
Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar


[ Kembali ke Indeks Pendapat/Ulasan ]

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh kama_klate pada 14-09-05 14:48:25
Markah Saya:


prog audition memang laghoooo..sebab tu lah saya rasa ramai orang suka...sepatutnya harah terus saja rancangan tu mana tak nya jantan betina dok serumah macam dah tak ada nilai2 moral langsung...kenapela kita tak fikir perkara macam tu .yang lebih teruk lagi ramai tu yang buat sms undi......

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh astina pada 05-09-05 12:55:16
Markah Saya:


memang betul.semuanya lagho.tapi kalau rancangan dakwah tu ok lah juga.tapi kalau nyanyi2 tu memang r... makin melampau lah...

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh ridwan_daie pada 02-09-05 23:02:06
Markah Saya:


Memang lagho...sebab tu saya tak suka tengok, bukan setakat rancangan audition saja....tv pun saya tak suka tengok...merosakkan iman betul

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh kama_klate pada 30-08-05 18:56:36
Markah Saya:


bagi saya semua rancangan realiti tv adalah laghoo sebab semuanya hiburan semata2 dan ia akan merosakkan ramai remaja secara perlahan2 dengan tiada siapa perasan

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh puteri_sofea pada 26-07-05 02:14:22
Markah Saya:


bukan setakat audition.AF,malaysian idol yang sepatutnya mencerminkan warga malaysia juga lagho...
sekarang ada pulak cerita mencari cinta yang cukup mengaibkan bagi kaum wanita khususnya.

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh viviana pada 20-07-05 16:48:24
Markah Saya:


Assalamualaikum.....
Ana setuju sangat...memang begitulah sifat dan sikap manusia akhir zaman.. Hanya keimanan yang dapat menjadi benteng dari godaan dunia.
moga kita tidak tergolong dalam kancah seumpama ini. Sentiasalah meminta a'fiat ALLAH swt selalu. Sesungguhnya DIA amat mencintai kita.
WASSALAM>

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh jiha pada 27-06-05 13:46:01
Markah Saya:


a'kum memang memalukan...yang xtahan nya memalukan umat islam sendiri. kbykan pesrta orang islam dan pengadil pun islam..orang islam sndiri sggp bagi identiti negatif pada islam.sdgknan islam e2 indah..nak berhibur ad caranya...kita xblh tarbiyyah orang sj jk suasana msh lagi jahil...so jangan tekejut kalau pljr sek.agama. buat hal di luar sekolah.tenaga pgjar diluar lagi hebat dr guru diskolah.dan xmstahil pesertanya ad dr sek agama..

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh farhanin pada 27-06-05 11:41:30
Markah Saya:


assalamualaikum.. memang dunia hari ini penuh dengan ujian.. orang Islam sendiri sudah hanyut dengan alam ciptaan sendiri.. sama2 kita membantu mereka yang belum menjerumus.. iaitu penontonnya..wallahua'lam

Rancangan Audition yang lagho...
Posting oleh istisafa pada 16-05-05 09:06:54
Markah Saya:


ana pun dah tengok rancangan ini dirumah keluarga mertua, sebab rancangan ini menjadi perhatian ramai dirumah itu! ya allah, tak tahu nak kata betapa bosannya menonton rancangan ini.. akhirnya saya minta izin dengan suami dan keluarga untuk ke bilik dengan alasan sakit perut.. memang terkilan dengan sikap peserta yang tak malu - malu memeluk antara satu sama lain..





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086907 saat. Lajunya....