Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Dua perkara yang tidak boleh dielak dalam hidup kita ialah "inflasi" dan "mati"
-- Seminar "Creating Wealth"

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: abengoh
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43138

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 60
Ahli: 0
Jumlah: 60




  Yang Masuk Ke Sini
qudwah: 7 hari yang lalu
nadiahhazirah92: 18 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 18 hari yang lalu
eme86: 18 hari yang lalu
sunan-faqih: 23 hari yang lalu

gila2 pengantin remaja (GGPR) memang GILA !!!

SALAM utk semua... Saya sekadar ingin menyatakan pendapat utk sama2 kita renungkan... siapa yang dah tengok filem GGPR insyaAllah dapat memahami situasi yg saya nak ceritakan kat sini. saya sebenarnya bukanlah minat sangat menonton tv, cd & yg sewaktu dgnnya walaupun kat rumah saya ada astro. Kebetulan baru2 ni kawan saya ada pinjam cd GGPR. Saya sempat la join sekali. Tapi saya sangat sedih (marah pun ada juga) bila melihat watak yg dibawa oleh Zahnita. Dia ni (zahnita) bawa watak budak sekolah pakai tudung labuh. Tapi pembawaan watak tu dalam beberapa 'scene' amat tidak patut. Bagi saya (pendapat peribadi; blh diterima atau sebaliknya; terpulang!!) ianya seolah-olah mempermainkan hukum Allah. Sahabat2 juga boleh tafsirkan apa yang diucapkan oleh pak usu (afdlin shauki) kpd guru sekolah berkenaan bila zahnita dan heronya (saya tak kenal) ditangkap sedang "bertenet". Kata afdlin : "iii...nak bercakap pun tak boleh kat sekolah ni!". Kesimpulannya...hari ini, kita tak payah tunggu org non-muslim menghina ISLAM, tapi org ISLAM sendiri yg mempermainkan agama sendiri. Kepada DATO' YUSOF HASLAM dan Abg AZIZ M.OSMAN, sebagai pengarah yang HEBAT dan MANTAPPP, semoga lebih teliti dalam mem'bikin' filem. Untuk keterangan lanjut, boleh tonton sendiri filem ini... :(. Sekian. Wassalam. Maaf kalau ada yg tersilap. Boleh diperbetulkan.



Informasi Tambahan....
Tarikh Ditambah:19-06-04 00:00:00
Oleh: muiz ([email protected])
Markah: (2743 kali dibaca)
Opsyen: ( Cetak Hantar )
Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar


[ Kembali ke Indeks Pendapat/Ulasan ]





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.06823 saat. Lajunya....