Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Activity gets you busy. But productivity gets you results. Activity consumes time. Productivity frees it.

-- ummimq

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 203
Ahli: 0
Jumlah: 203




  Yang Masuk Ke Sini
hajime_kindaichi: 16 hari yang lalu

tudung oh tudung

assalamualaikum....sekarang ni kita lihat ramai yang dah pakai tudung...Alhamdulillah...cantik..manis sopan dan ayu... ada juga yang bertudung bila dah sampai seru...tak mengapalah mungkin sinar hidayah dari Allah di terima pada akhir waktu...siapalah kita untuk menilainya sebab kita yang bertudung ni pun tak tentu lagi...kan..ada pulak yang dah buka tudung...macam-macam...tapi...ada sesetengah cara pemakaian tudung ni tak sedap mata memandang lah pulak...ada setengah tu pulak..dulu tu bertutup tapi sekarang ni dah singkat sikit..nampak leher lah pulak...macam mana tu...kita doakanlah supaya iman kita ini dipelihara supaya tetap memakai tudung mengikut syariatnya...yang bertudung pulak moga kita bersama-sama menjaga akhlak kita supaya tidak di pandang serong oleh orang lain...salam ukhwah...



Informasi Tambahan....
Tarikh Ditambah:05-02-08 00:00:00
Oleh: daLL ([email protected])
Markah: (2490 kali dibaca)
Opsyen: ( Cetak Hantar )
Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar


[ Kembali ke Indeks Pendapat/Ulasan ]





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.075483 saat. Lajunya....