Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Aku bersama sangkaan hambaKu padaKu, jika sangkaannya baik maka baiklah baginya, dan jika sangkaannya buruk maka buruklah baginya.
-- Hadis Qudsi

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 168
Ahli: 0
Jumlah: 168




  Yang Masuk Ke Sini
khalifah: 4 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 22 hari yang lalu

perbincangan ilmiah

assalamualaikum.... saya ingin menarik p'hatian rakan-rakan ukhwah sumua mengenai apa yang saya nyatakan tadi.. selama pengamatan saya bersama "ukhwah.com" saya dapati banyak yang d p'bincangkan adalah mengenai "cinta".. tak salah semua tu, kerana manusia memang mm'lukn cinta. cumany mungkin boleh rakan-rakan berbincang mengenai apa yang lebih ilmiah. misalnye... tentang tariqat, fahaman wahabi/salafi, syiah, dll yang berkenaan...
wallahu 'alam....



Informasi Tambahan....
Tarikh Ditambah:05-10-07 00:00:00
Oleh: damsyiq_group ([email protected])
Markah: (1302 kali dibaca)
Opsyen: ( Cetak Hantar )
Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar


[ Kembali ke Indeks Pendapat/Ulasan ]

perbincangan ilmiah
Posting oleh naruto-san pada 24-06-08 17:49:06
Markah Saya:


nak buat bagaimana....dah ramai ahli portal ukhwah ini remaja yang nak meningkat dewasa.

apa-apa pun....ada jugak perbincangan "cinta" yang baik untuk diketengahkan.

perbincangan ilmiah
Posting oleh sitihawa pada 09-02-08 21:24:28
Markah Saya:


em..saya pun setuju juga. perbayakan bualan tentang ilmiah. tapi bukan apa, di usia awal 20an ini, memang konflik cinta menghantui. kebayakan pun pemikiran sentiasa kearah cinta. apa pun kita perlu seimbangkan ye..ilmiah + isu lain

perbincangan ilmiah
Posting oleh abid_21 pada 30-01-08 13:11:35
Markah Saya:


salam alayk...wbt,

hmm...bagus cadangan ni, ana pun bersetuju. perbanykknlah ilmu agama dengan hrpn mnjdkn diri ni lebih mndekatiNya.

wassalam.

perbincangan ilmiah
Posting oleh galapagos pada 26-10-07 22:07:36
Markah Saya:


salam....
saya pun bersetuju.......banyak kan lah...topik brbentuk ilmiah....baru bercambah minda kita.....

perbincangan ilmiah
Posting oleh mohamad pada 08-10-07 12:53:13
Markah Saya:


Bismillah...

Assalamualaikum...

salam ukhwah dari ana..

Secara jujurnya... "kepesatan" topik2 baru dalam ukhwah.com ini amatlah baik. tetapi...kebanyakkan nya adalah berkenaan "cinta".

Memang cinta itu fitrah manusia dan memang tak boleh lari dari Cinta itu sendiri.

tetapi yang ana cuba nak sampaikan disini ialah, kalau boleh...kurangkanlah pembukaan topik baru berkenaan cinta..

kalau topik2 sebegini Diseimbangkan dengan topik ilmiah dalam ukhwah.com ni.... ana sangatlah bersetuju. (^_^).

lebihkan topik2 ilmiah.. (^^,)

*yang dahagakan Ilmu...





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.07659 saat. Lajunya....