Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kalau Hidup Tidak Boleh Menyenangkan Orang, Jangan Menyusahkan Orang

-- Meow (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 258
Ahli: 0
Jumlah: 258




  Yang Masuk Ke Sini
khalifah: 4 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 22 hari yang lalu

Persidangan anti-Islam Peguam

apa pandang sahabat dan sahabiah semua berkaitan dengan persidangan undang-undang ke-13 yang dianjurkan Majlis Peguam Negara yang mahukan kelonggaran pada hukuman kesalahan moral seperti zina, tangkap khalwat, tidak tutup aurat, berjudi, minum arak dan lain-lain kesalahan. persidangan ini dikuasai oleh golongan "kafir harbi", Islam yang berfikiran terbuka dan SIS. mereka mahukan kebebasan dalam hak asasi manusia yang dipelopori oleh barat. nampaknya ramai ilmuan negara yang semakin berani menilai semula Islam yang diwahyukan oleh Allah SWT. salam.



Informasi Tambahan....
Tarikh Ditambah:05-12-05 00:00:00
Oleh: Saff-one ([email protected])
Markah: (1082 kali dibaca)
Opsyen: ( Cetak Hantar )
Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar


[ Kembali ke Indeks Pendapat/Ulasan ]

Persidangan anti-Islam Peguam
Posting oleh eme86 pada 22-02-06 20:10:31
Markah Saya:


ini dah kira melampau niee....mereka tak sedar yang mereka tu adalah pendatang sebenarnya yang menumpang di negara Malaysia kita ni. mereka takkan dapat semua tu....jangan haraplah nak jadikan malaysia ini negara yang macam tu......

Persidangan anti-Islam Peguam
Posting oleh raudhah84 pada 26-01-06 17:44:58
Markah Saya:


beginilah keadaan umat Islam di Malaysia...undang2 Islam semakin tak terbela apatah lagi dengan kemunculan memorandum pindaan artikel 121(A) perlembagaan hanya kerana munculnya kes moorthy.bagaimana pula dengan kes2 murtad?jika disemak, ada kes2 murtad hantar yang islam dan bukan islam diputuskan oleh sivil court dengan penggunaan artikel (ana tak berapaingat) yang menyebut perlembaagaan menngatasi mana-mana kuasa lain.ini bermakna termasuklh syariah court..ada satu kes yang ana tak ingat nama kes tersebut.sepasang suami isteri Islam bawa kes tuntutan penjagaan anak.si isteri yang convert islam dah keluar dr islam.isteri bawa kes ke sivil court, suami ke syariah court...akhirnya si isteri menang dapat hak p'jagaan anak, sedangkan anak yang dilahirkan itu status Islam...benar artikel 121(A) memberi sedikit kebebasan pada syariah court, tapi adakah ia kebebasan sepenuhnya dengan perkara yang disebut di atas...?mhkmh sivil tetap m'pengaruhi mhkmh syariah secr tidak langsung...ini benar-benar mencabar kewibawaan Islam apath lagi dalam dunia sekularisme,multi ration...ayuh peguam2 Islam, sama-sama perjuangkan nasib agama kita...

Persidangan anti-Islam Peguam
Posting oleh Dr_ramzan pada 09-01-06 04:40:28
Markah Saya:


Ya ALLAH,apa nak jadi dengan umat sekarang ini..tak cukup dengan keadaan umat yang dah memang bercelaru,dieorg lagi nak tambahkan pening PM kita tu..ini la akibatnya kalau hukum ALLAH tak ditegakkan.manusia tak takut pada hukum manusia malah nak minta lain-lain lagi.

apapun,saya membantah sebarang cadangan yang kan dieorg kemukakan itu...kita dah sampai hujung akhir zaman...

Persidangan anti-Islam Peguam
Posting oleh mzaidi pada 30-12-05 19:35:41
Markah Saya:


sekarang ni pun hukuman yang telah dijalankan pun tak cukup memadai nak kasi ringan lagi.....tak bolehh, mana boleh





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081283 saat. Lajunya....