tudung oh tudung

A Portal Komuniti :: Ukhwah.com Pendapat/Ulasan

http://www.ukhwah.com/ukhwah/



Oleh: daLL ( [email protected] )
Ditambah: 05-02-2008
Markah: 10



assalamualaikum....sekarang ni kita lihat ramai yang dah pakai tudung...Alhamdulillah...cantik..manis sopan dan ayu... ada juga yang bertudung bila dah sampai seru...tak mengapalah mungkin sinar hidayah dari Allah di terima pada akhir waktu...siapalah kita untuk menilainya sebab kita yang bertudung ni pun tak tentu lagi...kan..ada pulak yang dah buka tudung...macam-macam...tapi...ada sesetengah cara pemakaian tudung ni tak sedap mata memandang lah pulak...ada setengah tu pulak..dulu tu bertutup tapi sekarang ni dah singkat sikit..nampak leher lah pulak...macam mana tu...kita doakanlah supaya iman kita ini dipelihara supaya tetap memakai tudung mengikut syariatnya...yang bertudung pulak moga kita bersama-sama menjaga akhlak kita supaya tidak di pandang serong oleh orang lain...salam ukhwah...