Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 28-05-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita adalah kaum yang dimuliakan oleh Allah dengan Islam, jikalau kita mencari kemuliaan selain dari kemuliaan yang diberi oleh Allah, maka Allah akan menghinakan kita
-- -- Pesan Saidina Umar semasa pembukaan Kota Baitul Maqdis

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 29
Ahli: 0
Jumlah: 29




  Yang Masuk Ke Sini
wyd1014: 19 hari yang lalu
izdham: 28 hari yang lalu
nadiahhazirah92: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK AidilFitri 1424


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK AidilFitri 1424 JK AidilFitri 1424


JK AidilFitri 1424
[413 x 256 JPG]

Dihantar olehsunan-faqih
TarikhDec 28 2003
Hits8019
Undian4
Rating3.25

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kelibat wajah Muslimat yang hadir....khusyuk mendengar tika majlis sedang berlangsung.
Keterangan: Kelibat wajah Muslimat yang hadir....khusyuk mendengar tika majlis sedang berlangsung.

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2003-12-29)
hehe... khusyu' nampak mek sorang tu... paling menonjol dlm gambo ni.. :D
MeowHidayah
(2003-12-29)
sape ambik gambo ni..?? fokus betul tuuhh..
sunan-faqih
(2003-12-29)
Hmm, yang ambil gambar ni...kamerarijal kita...Brothermon..:-)
nawwal
(2003-12-29)
mestilah khusyu'...nak menghayati apa yg sdg disampaikan...Brothermon..mmg pakar bab2 kamera ni..cewah!mabruk!!
cenderawasih
(2003-12-30)
aii...qudwah ngan kharul nisa tu kenape???ngantuk atau malu2 kambing???he he
Kang
(2003-12-30)
safa bawak kambing? tak nampak pun hari tu...
cenderawasih
(2003-12-30)
ade...safa ad bawak kambing ari tu,dalam beg die....
Engku Salina
(2003-12-30)
la... patut pun bau semcm aje beg safa hari tu... hehehe...
RuMaishaaa
(2003-12-30)
:)cian kat safa..lain kali better bawak kucing...
MeowHidayah
(2003-12-31)
meeoowww.... tehehe..
i-z-a-h
(2004-01-01)
wuii..ramai gak yg turun eh.. kushukkk nyee
Kakyong
(2004-01-02)
Apa??..kambing??...kambing biri-biri ke kambing gurun safa??...kalo kambing biri2 comel jugak...eheheh
nur indah
(2004-01-02)
hehe, ramai x ramainye yg hadir jk aritu... :)
irda82
(2004-01-02)
wajah muslimah sejati...moga jadi muslimah mithali
Qudwah hasanah
(2004-01-05)
weii..cenderawasih..dia yang bawak kambing tak nak mengaku..
Qudwah hasanah
(2004-01-05)
nie penderaan mental semua nie...alamak...bila masa pulak ana bawak kambing..ana cuma bawak kuching aje...
farisHaq
(2004-01-05)
Kakyong>> kambing bebiri comel ker?
kaze
(2004-01-06)
cooomeelnyerrr... :-)
cenderawasih
(2004-01-06)
safa,kambing pon kmbinglah...kmbing skrg ni smuanya mndi guna syampu...lawa dn wangi bulunya tau tak...
kaze
(2004-01-07)
ooo patut la popular sabun susu kambing & produk lain ek...
Qudwah hasanah
(2004-01-07)
yelah cenderawsih...lupa pulak enti guna produk safi jenis susu kambing yek...promote la kat kaze tu...kut-kut dia minat
Kakyong
(2004-01-08)
Eh...comel tu...tengok la iklan serbuk cuci "Harimau Kuat" kat tv tu...boleh masuk dlm mesin basuh lagi...wangi, comel dan harum!!...eheheh
kaze
(2004-01-09)
harimau tak nak xcomel he
Kakyong
(2004-01-11)
herm..herm...."cooomelnyerrr" kaze kat atas tu untuk sapa haa...pada kambingnya ke atau pada "tuan" yang pakai produk susu kambing tu....kekekeke
Qudwah hasanah
(2004-01-12)
kak yong guna harimau yek???hehehe..........
kakyong
(2004-01-17)
Kakyong tak guna....kakyong bela kat rumah ada satu spesis harimau tu...eheh...
khairun nisa
(2004-01-27)
hee.......lucunyer mula2 cter pasai safa bwk kucing pastu cter plak pasai harimau.tergelak sy m'bcnya
cenderawasih
(2004-01-29)
khairun nisa...lame tk dengar kabo...sihat tak.......
anakhasanah
(2004-02-15)
apasal tunduk2tu.malulah
alyamin
(2004-04-24)
kamu wanita,telah diciptakan dengan sifat lemah-lembut.tapi kelembutanmu bisa membuat kami tewas.
sanada yukimura
(2004-04-25)
ye ke malu2 kambing? ke tgh zzzzzzzzzzzzzz.......
kakyong
(2004-06-06)
kambing atukku dlm kenangan...:)
dakwah ilahi
(2004-06-13)
askm.........ikut pgram aper tu........leh kongsi..............khusyuk nampak.............ermmmm
nuraini
(2004-06-28)
aik....anatara binatang yg popular...kucing...kambing .....rimau.....apalah korang ni.....tergelak eden.....
kamal 82
(2004-09-17)
ramainye wanita solehah...semoga berkekalan..insyaAllah
pai
(2004-09-29)
apsal minah sorg tu tunduk..je. tido ke..?
kinan
(2004-10-07)
bukan tido tu,tawadhu' kot ...tak nak muka masuk kamera tu nanti orang nak lak ....
tirmidziy02
(2004-10-17)
awat muslimat jer...muslimin mana gi?? Solat raya ker??
dinulhuda1422h
(2004-11-07)
semua cam nampak ketawa jer..mc buat lawak ek?
hati waja
(2004-12-04)
aaaaaaaaaaa kantoi membuta yg tudung pink tu !!!!!!!
muallim
(2005-02-17)
mengantu ker
kompulsif
(2005-02-27)
Hm...majlis khusus untuk wanita saje ke?
nahrulhayat
(2005-07-27)
majlis ilmu apa ye?
haslin86
(2005-11-23)
[email protected] taklimat.....
nabilpoyo
(2006-07-16)
awat tak penuhkan saf hadapan.......hihihi
zaid hanafi
(2006-08-22)
apa motif??????
zaid hanafi
(2006-08-22)
supan saja semua..baguih2...jangan kepoh2
ibnualawiyyin
(2007-02-17)
suka bergambar ye kome semua ni ek
al-likasi
(2007-07-03)
yang hadir saja ada gambar? yang tak hadir?
kakisamun
(2007-08-20)
.. nabil.. yang saf hadapan itu ada org kut cuma pergi melepas kut.. hehe
cenderawasih
(2007-09-05)
kenangan terindah waktu dulu2x...
naim abdullah90
(2009-09-13)
selawatlah kepada rasullulah daripada berkata2 pada mereka..... :0

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.089063 saat. Lajunya....