Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-04-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Allah SWT memberikan kita dua telinga, dua mata, satu mulut dan otak di tengah antaranya, mesti bersebab. Dengar dan lihat kanan kiri, timbang dengan otak.
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 39
Ahli: 0
Jumlah: 39




  Yang Masuk Ke Sini
muslimin23: 23 hari yang lalu
ronniefinancehome: 34 hari yang lalu
MTMKi: 44 hari yang lalu
usop79: 46 hari yang lalu

Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
 Posted on Selasa, 27 Januari 2004 @ 9:35:47oleh Engku_Salina
Umum an_nurr menulis Senario sekarang tampak remajalah yang paling memerlukan "cinta" untuk melengkapkan hidup mereka berbanding zaman lalu. Malah, budaya berpegangan tangan telah menjadi suatu kemestian bagi pasangan yang 'bercouple'.

Pengkajian seksologi manusia melaporkn bahawa "pegang tangan" boleh mewujudkan penjajahan minda lelaki ke atas perempuan. Perempuan akan menurut kata lelaki tersebut. Dan bagi lelaki, aktiviti organ seksnya berfungsi lebih aktif sehinggakan inferior di otak bertindak tidak normal merembeskan hormon testron yang boleh membangkitkan nafsu syahwat lelaki lebih daripada biasa.

oleh itu, bagi golongan perempuan, elakkan pegang tangan kekasih selagi belum ada ikatan yang halal. Inilah puncanya mengapa seorang perempuan tidak dapat menghalang kekasihnya melakukan sesuatu di luar batas agama. Sebab mereka seolah-olah di jajah. Agama Islam tidak menghalang umatnya bercinta. Percintaan adalah keperluan dan fitrah manusia, namun, perlaksanaannya hendaklah tidak terpesong dari jalan yang benar. wassalam..

 

  Umum


Komen


"Lelaki boleh menjajah minda perempuan?" | Login/Mendaftar | 8 Komens
Threshold
Komen di sini adalah hakmilik yang menghantar. Pihak Pengurusan Portal tidak ada kena mengena.


Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh kimi_uniten7 pada Rabu, 28 Januari 2004 @ 11:02:12
(Info AHLI)


betulla.......hehehhe
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]


Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh ismi_atikah pada Jumaat, 30 Januari 2004 @ 1:21:32
(Info AHLI)
assalamu'alaikum wbt..
ermm... memang betul..

p/s: jauhilah perbuatan mungkar
]


Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh haiza pada Jumaat, 30 Januari 2004 @ 16:37:03
(Info AHLI)
sama-samalah kita menjauhkan diri dari menghampiri zina.
]


Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh fudhla85 pada Khamis, 05 Februari 2004 @ 11:20:02
(Info AHLI)
betul..jadi elakkan lah.kuatkan iman di dada.
]


Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh afiq_ghani (afiq_ghani2000) pada Khamis, 12 April 2007 @ 1:51:37
(Info AHLI)
ye ke..perempuan pun boleh jajah laki apa..habis orang kaya datuk datuk perabis duit kat perempuan.huh...sama saja ..so sama sama lah jauh kan ..kalau dia bagi modal or bisness siapa tak nak ..;P
kalau dia minta lain ..cabut lah heheh
]

Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh nailah_miz pada Isnin, 08 Oktober 2007 @ 22:04:42
(Info AHLI)


Setuju 100%..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh sakeena pada Sabtu, 09 Februari 2008 @ 0:45:28
(Info AHLI)


MAHASISWA BIJAK JAUHI ZINA!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Lelaki boleh menjajah minda perempuan?
oleh azzak pada Selasa, 13 Mei 2008 @ 22:13:39
(Info AHLI) http://azzakwan.multiply.com/


"memang benar....ada org perempuan yang sengaja2 sentuh saya pun, saya terus terang mereka hanya mengghairahkan saya..."-lelaki

"peha saya pernah disentuh oleh seorang gadis lebih tua dari saya, kejadian itu di luar jangkaan saya. saya berasa ghairah, saya dicabul"-lelaki

"saya ada 1 nafsu, saya boleh kawal, tapi apabila saya sudah ada kekasih. sms dari dia pun sedih membangkit kan syahwat saya"-lelaki

"hari demi hari...terfikirkan kejadian xdiingini berlaku, saya kuatkan iman saya semasa berkapel...(ceh!dalam mimpi)..rupa-rupanya ALLAH MAHA MENGETAHUI, ALLAH pesan jangan menghampiri zina....berkasih2 begini pun daripada tak pernah bernafsu syhwat, lama2 ke arah tu..so saya pun "menjajah minda" minda dia untuk putuskan cinta terlarang ni "-lelaki


lelaki2 tersebut adalah pengakuan seorang lelaki yang benar....saya xbuat2 ek, saya sendiri dah ngaku..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.096084 saat. Lajunya....